středa 29. listopadu 2017

U nás........


.....už taky svítíme. Tak maličko a polehoučku se k nám Advent vkrádá. Nejde tomu odolat. A já odolávám jen těžko. Snažím se vydržet do neděle, do té první adventní....... Vánoce už na mne
pokukují ze všech stran a já si začínám broukat vánoční písničky, které už občas slyším i v rádiu. Až se tomu musím smát.






 Včera už jsem zanesla domů i keramický kostelíček. Měla jsem ho přes léto venku, na zahradě. Stál na parapetu okna a občas v něm plápolající svíčka pomáhala dotvářet hezkou atmosféru. Teď už bude zabydlený zase zpět doma, na jídelním stole. 
Keramiku mám moc ráda, keramická hlína, jako přírodní materiál, je mi velmi příjemná, blízká. Takže u nás doma nesmí chybět. A například návštěva vyhlášených keramických trhů v Berouně, to je naprostá a čistá radost. Poslední roky tam jezdím s předsevzetím, že už si nic, ale opravdu nic, nekoupím. Už to ani nemám kam dávat.....A znáte to, že? Vždy si odvážím nějakou drobnost, tomu se prostě nedá odolat :)
Kostelíček jsem si ale dělala sama. Chodím jednou týdně na keramický kroužek a parta lidí, především žen, se kterými tam trávím ty 2 a půl hodiny týdně, je úžasná. Mnohdy se stane, že se nasmějeme a bavíme, abychom na konci zjistili, že nám víc než ruce pracovala pusa. Ale i o tom to je. Ne o množství věcí, které si vyrobím, ale o čase, kterým tam strávím. Především o tom jak ho tam strávím. A můžu vám říct, že já vždy báječně. A holky, za to vám dík!








 Mějte se všichni moc krásně a užívejte předadventní čas v klidu a zdraví.




5 komentářů:

Děkuji vám za návštěvu blogu i milé komentáře, kterých si velmi vážím.
Mějte se krásně, Petra