pondělí 18. února 2019

Únorové jaro na Kotli

Ahoj všichni :)

Fotky krásného slunečného víkendu a přírody teď frčí napříč všemi blogy, facebooky i instagramy. A aby taky ne. Počasí posledních dnů stálo za to. To byla slast! I my se nechali vylákat na výlet. 


Sedli jsme na vlak, dojeli s jedním přestupem do Kamenného Újezdu na oběd. Na kachnu. Se zelím. A s dvěma druhy knedlíků. Pořádná procházka pak prostě musela být, to už asi chápete ☺️ Šlapali jsme dost, pěkných 15 kiláčků jsme dali. Vzali jsme to přes rozhlednu na Kotli u Rokycan. Já mám s výškami problém. Rozhledny nejsou nic pro mě. Většinou zůstávám dole, o tu krásu z výhledů ochuzena. Strach mi často nedovolil..... Ale poslední roky se s tím snažím bojovat. Vždycky si říkám, že alespoň do půlky. Kousek. A jde to. Na samotný ochoz jsem se zatím tedy ještě nedostala, ale v sobotu jsem to zvládla jen dvě otáčky pod něj. Fakt jsem na sebe pyšná ☺️ 


 









Domů jsme se vrátili až za tmy. Nožky trochu bolely, koleno při chůzi po schodech o něco víc...... že bych neměla natrénováno? Mám sedavé zaměstnání i koníčky, taky nějaké to kilo dolů by neuškodilo....od podzimu to byl po dlouhé době pořádný výšlap. Ale stálo to za to! Už se těším na další :)

Snad jste i vy měli pěkný víkend.

Mějte se prima,
Petra




34 komentářů:

  1. Ano, počasí vytáhlo mnoho lidí z poza pecí :o)). Sama také cítím jak pohyb již nutně potřebuji, zimní lenošení se začalo projevovat (nebo se srazily kalhoty?). Tyhle otevřené rozhledny nejsou moc příjemné ani pro mne, nikdy jsem z výšek závratě neměla, ale v posledních letech s tím také trochu bojuji. Letos máme v plánu objet blízké rozhledny a tak jsem sama na sebe velmi zvědavá.
    Péťo měj krásné dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, když člověk nemá závratě a strach, tak to musí být prima zážitek. To jsou pak výhledy a "panoramata", viď?!
      Měj prima dny, Petra

      Vymazat
  2. Peťo krásné fotky z výletu však taky to počasí stálo za to! U nás je ještě spousta sněhu a na cestách bláto, tak jsme si krásný víkend užívali spíš doma na terase, ale už se taky moc těším až cesty oschnou a vyrazíme na nějaký pořádný výšlap.
    Přeji ti krásné skoro jarní dny :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlasti, i my místy to bláto přeskakovali. Ale nebylo to nic hrozného. A ze sněhu už tu není ani ň :)
      Měj prima dny, Petra

      Vymazat
  3. Milá Petro,
    i nás sluníčko v sobotu vytáhlo do lesa :-)
    My jsme to dokonce měli povinně doporučené od dětské paní doktorky, když jsme konečně po 3 týdnech marodění mohli ven !
    S malým capartem to byla jen hodinka, ale stála za to !
    Rozhledny ty my s mužem dokonce vyhledáváme , kvůli těm výhledům :-)
    Příště jí určitě zdoláš až nahoru!
    Krásný slunečný týden!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, 3 týdny doma? To muselo být dlouhé pro všechny, viď....Tak ať už máte letošní bacily za sebou!!
      Měj prima dny, Petra

      Vymazat
  4. Ahoj Peti,
    super výlet, krásna príroda a ten výborný obed :-)
    Verím, že si si to užila a nabila dobrou energiou.
    Pekné dni, pá
    A.

    OdpovědětVymazat
  5. Péťo, super tip na výšlap, tuhle rozhlednu neznám, musím napravit!
    My jsme chodili po rozhlednách a kopcích kvůli vysílačkám intenzivně, ale s věkem už se krotíme. V lese muselo být krásně!
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  6. Petulko, krasny vylet, super jidlo, uzasna priroda ! Ja bych tu rozhlednu taky nedala, vysky taky nemusim.
    A pejskove to s vami vsechno uslapali ?
    Mej krasny slunecny tyden !
    Milana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Mili, pejskové zůstali tentokrát doma. Nevěděla jsem, jestli by je do restaurace pustili, jaká bude cesta, jestli nebudeme šlapat blátem a sněhem a taky Rozinka by to nezvládla. To už by ny ní bylo moc. Ale obhlédli jsme trasu a okolí a příště jedou s námi :) Jen náhubky jim do vlaku budu muset sehnat. Ty nemáme.
      Měj prima dny, Petra

      Vymazat
  7. Peti, ráda jsem se tentokrát prošla zase já s tebou. Muselo tam být skvostně, i podle obrázků.
    Tak ať i další výlety se vydaří a další dny přinesou jen samé pohodové zážitky.

    OdpovědětVymazat
  8. Petro to jsou nádherné pohledy! Krásně fotíš :)

    OdpovědětVymazat
  9. Péti,krásné fotečky,krásná rozhledna.Mám ráda rozhledny,ten pohled z výšky,výhledy,vždy si to užívám.Byl opravdu hezký,sluníčkový víkend.Teploučko,taky jsme vyrazili na dlouhou procházku.Těším se,až sníh sleze úplně,až se bude dát chodit víc ven i na méně dostupná místa,jako například rozhledny.Měj se moc pěkně a další takové super fotečky z výletů.Krásné sluníčkové dny,Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, to mi povídej...já už jsem po zimě celá natěšená. I na zahradu :o)
      Měj prima dny, Petra

      Vymazat
  10. Péti, krásný výlet, nádherná panoramata a úžasné fotky. Vyzařuje z nich klid a pohodička, mám ráda takováto místa.
    Přeji pohodový týden. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, to ticho v lese.....božské... Tedy, když zrovna neřve jako na lesy nějaká nevychovaná rodinka :o) No, vlastně to moc ticho nebylo. Ptáci štěbětali jako při námluvách. Ale tyhle zvuky jsou takové uklidňující a nabíjející :)
      Měj prima dny, Petra

      Vymazat
  11. Peti.. to je taková nádhera.. Tvé úžasné fotky jsou důkazem,že jste měli náramně. A věřím,že příště už budeš fotit na ochozu.I nás sluníčko oba dva dny vytáhlo ven..Sice jsme unaveni,ale baterky jsme si dobili.. Měj se moc krásně.Z🖤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeničko, to byl víkend. Těším se, že už bude víc takových :)
      Měj prima dny, Petra

      Vymazat
  12. Péťo z té krásy fotek přechází zrak! :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Jé, Petro, to jsem ani nevěděla, že u Rokycan je taková pěkná rozhledna. Jinak bychom tam už zajeli (švagrovci mají kousek od Rokycan chalupu, tak by se to hezky spojilo s návštěvou :-)). Takže díky za tip - rozhledny jsou jedním z mých nejoblíbenějších turistických cílů :- ) (a to výšky taky moc nemusím, ale u rozhleden mi moc nevadí - když mají zábradlí ;-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, ona je poměrně nová. Nevím, asi 3, 4 roky. Ale zajděte....při dobré viditelnosti jsou výhledy neskutečné!
      Měj prima dny, Petra

      Vymazat
  14. Nádhera, Peti! tady by se nám líbilo a Aaronovi taky :o) Miluje lesní cesty, které vedou až za horizont. Potřebuje nutně vědět, co je za ním :o) A my... běžíme :o) Nebo se snažíme :o)
    Měj pohodový den, Helena

    OdpovědětVymazat
  15. Z těch fotek to energií doslova stříká, mám tohle období moc ráda, je v něm znát naděje. Dalo by se to přirovnat k prvním krůčkům dítěte.
    Já vysoko taky nemusím, nu a přízemní se taky necítím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simčo, on i ten zlatý střed nemusí být k zahození, viď :)
      Měj prima dny, Petra

      Vymazat
  16. Péti, krásná reportáž z výletu. U nás je každý den hrozná mlha až tak to tří odpoledne. Měj pěkné dny.

    OdpovědětVymazat
  17. Péťo, pěkný výšlap jste udělali a obdivuji ty kilometry. To bych asi po zimě nedala. Měj se moc hezky a krásné dny ti přeji. Iva

    OdpovědětVymazat
  18. Hezká procházka a s takovým elánem budeš mít brzo natrénováno dopředu😀

    OdpovědětVymazat
  19. Joj ty fotky.....jsou boží:-)))
    Krásná procházka.

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za návštěvu blogu i milé komentáře, kterých si velmi vážím.
Mějte se krásně, Petra