pátek 3. května 2019

Jaro v Alpinu

Krásný den vážení.

Poslední dobu jsem nějak v útlumu. Vždycky se mi povede na jedno odpoledne v týdnu se nějak vybičovat k podání jakéhosi výkonu a zbylé dny jsem nemožná. Unavená, bez nálady a chuti cokoliv dělat. Možná je to tím, že v práci nejedu na  100%, ale snad na 150% a jsem z toho umořená. Ne fyzicky, ale psychicky. Mám prostě pak v hlavě vygumováno. Už se těším, až tohle náročné období pomine......

Výstava Jaro v Alpinu byla pro mne příjemným vytržením ze všedního dne. Už jsem ji navštívila i v předchozím roce na podzim. Teď byla ale víc rozkvetlá :)

První část je pouze výstavní. Tam najdete i ty vzácnější rostlinky. Třeba i orchideje, které rostou v naší republice už jen ojediněle.....








Druhá část je prodejní. Opět jsem neodolala a koupila 3 kousky do záhonu. Tentokrát jsem si odnesla čechravu, podzimní astry a šuškardu. Ještě si někde dokoupím nějak hezky zbarvenou hostu a pro letošek s dosadbou trvalek končím. Snad :o)




Zítra a pozítří budou hrnčířské trhy v Berouně. Chystáte se na ně? Já to nechávám otevřené.....  počasí ráno rozhodne. S deštníkem v ruce chodit mezi stánky, to není ono....

Mějte prima dny, Petra






15 komentářů:

  1. Péti, Ty a bez energie? Ty jedeš na 150% nejen v práci, ale i ve volném čase. Nechápu a zároveň obdivuji, jak všechny ty tvořivé aktivity zvládáš. Takže pokud se někdy cítíš unavená, máš na to plné právo a někdy je třeba i lenošit. Výstava je úžasná, také bych neodešla s prázdnou. (Dnes jsem byla u paní Blanky, i ona obdivovala Tvoji tvořivost)
    Měj prima víkend a klidně odpočívej. Pa D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, zrovna včera jsem si s Blankou psala :)
      A máš pravdu, občas člověk musí vypnout....
      Měj prima dny, Petra

      Vymazat
  2. Krásná výstava, obdivuji vzácné kytičky i bonsaje. Růža

    OdpovědětVymazat
  3. Také bych neodolala, Peťo a navíc bych ani nevěděla, pro co se rozhodnout. Musela to být nádherná výstava a věřím, že sis ji užila. Do Berouna se nechystám, i když jsem si loni říkala, že bych tam ráda. Ale momentálně nejsem naladěna na takové množství lidí.
    Přeji Ti, ať se ztracené nadšení opět brzy vrátí:-).
    Hezké dny
    Jindra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindřiško, s tou masou lidí, to máš pravdu. Mám pocit, že jich tam je rok od roku víc.
      Měj prima dny, Petra

      Vymazat
  4. Přeji rychlý návrat sil:)
    Zelená krása je nádherná.
    Dobíjí baterky.
    Přeji poklidný a odpočinkový víkend. Eva

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherná výstava a krásne fotky. Peti, verím, že Ťa kvietky nabili energiou a už sa cítiš lepšie...
    Prajem pekný víkend,
    A.

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkná výstava - pastva pro oči i pro mne zapřisáhlého nezahradníka, resp. teda vlastně občasného zahradníka z donucení :-).
    A pokud jde o energii, tak mám pocit, že mne práce vysává, doma jsem tak zralá na to padnout do křesla ... Takže o víkendu hodlám relaxovat.
    Ty si ho taky pěkně užij a odpočiň si - ať už v Berouně na trzích nebo někde jinde

    OdpovědětVymazat
  7. Peti, pracovní vypětí se na nás nakonec vždycky nějak projeví... Ať je brzo zase líp!
    Děkuji za reportáž, je to zahradnický ráj, taky bych neodešla s prázdnou...
    Na trhy nejedu, máme to hodně daleko, ale navečer jdeme na vernisáž, to se těším...
    Měj hezkou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Určitě bych neodolala a taky s prázdnou neodešla. Určitě bych si koupila taky šuškardu. Mívala jsem ji, ale časem jaksi vzala za své. Je dekorativní.
    Trhy v Berouně jsou pro mne z ruky, ale kdybych tam byla, tak bych i tam určitě peněženku otevřela a i dost bych se musela plácat přes ruku. :-)
    Pohodový víkend, Petro!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  9. Peti, som na tom rovnako ... útlm a únavu pozorujem na sebe tiež ... Možno, že je to jednotvárnosťou mojich dní, možno nedostatkom tej správnej iskry, náboja ... snáď sa to časom zlepší ... :)
    Výstava rastlín je super ... bola by som tam vo svojom živle ... Aspoň takto, prostredníctvom tvojich fotiek som sa pokochala ... Maj krásne dni ... L.

    OdpovědětVymazat
  10. To bylo kde prosím? Mně čeká nákup ne pár trvalek, ale celý auto (to když vezmu prozatímní seznam)a jejich sázení. Zatím ale pořád prší, tudíž práce žádné a navíc musím mít teď tři dny po obstřiku koleno v klidu a i potom minimálně si klekat. Ale jak tedy řešit zahradu, focení a hlídání vnučky bez klekání to už mi pan dochtór neřekl ...

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za návštěvu blogu i milé komentáře, kterých si velmi vážím.
Mějte se krásně, Petra