pondělí 27. května 2019

Macramé klíčenky

Krásný večer!

Minulý měsíc jsem si vytvořila macramé závěsnou dekoraci na zeď. Byla jsem tehdy na kurzu u kreativní Blanky u nás v Plzni. A to motání a uzlíkování šňůr mě bavilo ッ Tak mám pokračování. Tentokrát v menším a jednodušším provedení.....takové klíčenky jsou hotové během chviličky ッ


 Klíčenky jsem uzlíkovala ze šňůr tl. 3 mm, ale určitě by byla vhodná i 2 mm.


macramé

Klíčenka je pro mne i praktická záležitost. V kabelce nosím hodně věcí. Hooooodně věcí  ッ A kabelky střídám. No ne každá má nějakou vhodnou kapsičku, do které bych klíče dávala. Tak prostě hledám pohmatem. Díky klíčence najdu teď klíče o trochu snadněji. A hlavně.....mně se tak svazek víc líbí :)


Co vy, nosíte na kroužku jen nezbytný počet klíčů nebo na něm máte navíc navěšeny různé přívěsky a talismany?

Mějte prima dny,

Petra




26 komentářů:

  1. Péťo, ty jsou krásné.
    Moc se ti povedly.
    Mám minimální počet klíčů a na nich jeden přívěsek- srdíčko.
    Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, čím víc je přívěsků, tím hůř pak jdou do kapsy, viď? Já už je do kapes u kalhot nenacpu :o)
      Měj prima dny, Petra

      Vymazat
  2. Petro to jsou nádherné přívěšky na klíče a navíc moc praktické!Já mám na klíčích od práce vyšívaný monogram a stejně jo furt hledám 😉a od domu přívěsek od muže♥️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, vyšívaný monogram? To musí být moc pěkné, to by se mi taky líbilo :) A na čem je vyšitý, nešpiní se?
      Měj prima dny, Petra

      Vymazat
    2. Je vyšitý na látkovém polštářku , dostala jsem ho od Jitky - http://judith-for-joy.blogspot.com/
      To víš, že se špiní, občas ho musím přeprat.

      Vymazat
  3. Peti páni,ty jsou nádherné. Ty tedy jedeš a já ještě nezačala.. Přívěsky používám moc ráda, také totiž stále hledám klíče..a tak si tak říkám, že přívěsek na klíče je parádní nápad na dárky pro blízké. Snad se brzičko dokopu 😉😉.. posílám pozdrav a měj se moc krásně.Z🖤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeničko, já to chápu, ty teď máš jiné, nádherné, povinnosti :) Maličký musí dělat radost, viď?!!!
      Já mám klíčenky taky jako dárky, první už si hned zvala dcera :o)
      Měj prima dny, Petra

      Vymazat
  4. Petro, prostě opět úžasné. Asi není nic, do čeho by ses nepustila. Macrame mě také láká jen nevím, z jakého provázku uzlíkovat. Můžeš poradit z čeho jsou klíčenky? Děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Pavlínko, moc děkuju za pochvalu :) Tyhle přívěsky jsem dělala z bavlněné šňůry Bobiny tl. 3 mm. Dělá se s nimi dobře a dají se na koncích i rozčesat. Ty syntetické většinou rozčesat nejdou, což ale nemusí být na škodu. A tu velkou dekoraci na zeď, tu jsem uzlíkovala taky z Bobiny, ale z tl. 5 mm.
      tady je odkaz na šňůry
      Měj prima den a ať se uzlíkování povede :)
      Petra

      Vymazat
    2. Moc děkuji za radu. Ještě zaběhnu do lesa na nějakou větev a pustím se rovnou do velké dekorace. Kurz v blízkosti jsem nenašla, tak to zkusím podle návodů na internetu.

      Vymazat

    3. TADY ještě jednou posílám odkaz. Všimla jsem si totiž, že je ta šňůra z toho původního odkazu trochu jinak splétaná. Já dělala z té kroucené...
      Obě jsou bavlněné, určitě to půjde dobře z obou. Jen nevím u té první to rozčesávání...

      Vymazat
  5. Povedené jsou tvoje přívěsky na klíče. Taky hledám klíče většinou po hmatu, přísvěsky na nich mám, ale ne tak hezké jako máš teď Ty :-).
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, to jsem ráda, že nejsem jediná, která má klíče v kabelce jen tak pohozené někde na dně :o)
      Měj prima dny, Petra

      Vymazat
  6. Péti, to je opět nádhera. V kabelce to mám podobně. Na klíčích mám taštičku na klíče ze stejné dílny výtvarnice, jako mám kabelku s Dušinkou. Měj pěkné dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kabelku s Dušinkou? Tu jsem u tebe asi neviděla.... Zkusím kouknout :)
      Marti, měj prima dny, Petra

      Vymazat
  7. Jeee, tak ty jsou fakt super.
    Já teda na klíčích nic nenosím, ale byl by to možná dobrý dárek pro pančelku na konec školního roku. Asi něco zkusím ;)
    Hezký den, Ilona

    OdpovědětVymazat
  8. Petro,
    to je taková milá drobnost a přitom velmi praktická :-)
    Strašně se mi ty tvoje klíčenky líbí !
    Jdu psát email ;-)
    Měj pěkné deštivé úterý !

    OdpovědětVymazat
  9. Peti, super vychytávka proti "hrabárně" v tašce. Taky mám přívěsy ráda, jinak bych už klíče zřejmě v té "přehledné kabelce" nikdy nenašla :o).
    Měj se fajn.

    OdpovědětVymazat
  10. Petro, hezké využití drhání. Já naštěstí nosím pořád jeden batůžek, který jsem si pořídila úmyslně s mnoha kapsami,takže každé klíče tam mají svoji kapsičku. Pracovní klíč má navíc ještě přívěšek z nějaké charitativní akce a klíče od bytu taštičku, kterou mi dovezla máma z kdysi Tunisu

    OdpovědětVymazat
  11. Praktická a pěkná vychytávka, takhle se klíče v kabelce nezatoulají. Měj se prima, Romana

    OdpovědětVymazat
  12. Péti, jsou krásné a hlavně i praktické. Já u všech klíčů mám většinou kolečko do košíku. :o) Také praktické...
    Když koukám detailně na ty vzorky, vzpomínám si, že jako děti jsme podobně něco tvořily, možná bužírky. :o)
    Přeji fajn večer. D.

    OdpovědětVymazat
  13. Já mám obrovský svazek a něm mi dvacet let visí jediný přívěšek ...nejlepší maminka :-) :-) / nosím to z nostalgie a stále drží /
    Jsi šikulka, vypadá to skvěle, obdivuji každého, kdo něco vytvoří a ty to umíš !

    OdpovědětVymazat
  14. Peti, jsou moc krásné! A praktické! Moje kamarádka má na klíčíčch rolničku, prý se pak lépe hledají...
    Já na nich rozhodně vždycky mám nějakou drobnost - taky mám monogram od Jitky, chlupatou kouli, bílého medvídka se šálou, kovového andílka... Ne všechny najednou :o) Střídám je.
    Měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  15. Petro taky se mi moc klíčenky líbí,jsi moc šikovná!

    OdpovědětVymazat
  16. Petro, přívěsky na klíče se Ti moc povedly. Hledání klíčů znám a to nemám malý svazek. Proto jsem si pořídila barevnou klíčenku, abych je v kabelce hned viděla. Ovšem někdy nepomůže ani ta.;-) Měj se hezky. Růža

    OdpovědětVymazat
  17. Vypadají hezky 🤗. Také mám ráda, když si svou klíčenku/svazek klíčů mohu něčím "vytunit" a nemám tam jen klíče 🙈. Zatím tam mám jen přívěšek se psí tlapkou, ale takový macrame přívěšek by se mi taky líbil 😍.

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za návštěvu blogu i milé komentáře, kterých si velmi vážím.
Mějte se krásně, Petra