neděle 2. prosince 2018

Výherce soutěže

Krásnou adventní neděli vám všem!

Slíbila jsem vám, že 2.12. se zde dozvíte, kdo vyhrál soutěž, kterou jsem zde vyhlásila k prvním narozeninám mého blogu. Věřte, že bych nejraději obdarovala každého z vás. Moc vám děkuju za tolik milých komentářů!
Generátor čísel mi vybral č. 83, balíček tedy poputuje k paní Květě. Květko, moc gratuluju, ozvěte se mi prosím s Vaší adresou na email: obycejneradostizivota@seznam.cz

A vím, že jeden obdarovaný je málo, připravila jsem tedy ještě jeden balíček, tentokrát s hvězdičkami laděnými do růžova. Dášo F., s komentářem č. 11, tentokrát se štěstí usmálo i na tebe, ozvi se mi prosím na email taky ☺



Ještě jednou vám všem díky, je mi tu s vámi moc dobře!

Krásnou první adventní neděli.
Petra

10 komentářů:

  1. Gratuluju výherkyním. A obdivuji hvězdičku :-)
    Hezkou adventní neděli

    OdpovědětVymazat
  2. Péti, i já gratuluji výherkyním. Ta hvězdička je nádherná. Měj hezký večer.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc gratuluji vylosovaným dámám a tebe, Peti, zdravím!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Péťo, nemohu uvěřit svým očím. Z tolika komentářů se usmálo štěstí i na mne, to jako fakt? Mám obrovskou radost, hvězdička je nádherná, úžasná, luxusní.
    Moc děkuji a přeji Ti krásný adventní čas, plný pohody a lásky. D.

    OdpovědětVymazat
  5. Z celého srdce gratuluji výherkyním♥

    OdpovědětVymazat
  6. Oběma dámám posílám dodatečnou gratulaci. :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za návštěvu blogu i milé komentáře, kterých si velmi vážím.
Mějte se krásně, Petra