čtvrtek 7. února 2019

Lom Rabí

 
Ahoj všichni :)


Dnes tu pro vás mám pár fotek z lomu Rabí. Jeli jsme kolem, jen jsme na chvilku přibrzdili..... Na výšlap po jeho terasách jsem bohužel neměla ani boty, ani čas. Ale i ta chvilka za to stála. Lom je kousek od silnice, je dobře přístupný a nemusíte šlapat někam daleko. Tak když budete mít cestu kolem, zastavte. Je to opravdu moc pěkné místo.






Odvahu vstoupit na led jsem tedy neměla. Popravdě, asi bych měla problém i v létě. Umím plavat, ale temné hloubky pode mnou se děsím. To si pak vychutnávám koupání jen tam, kde vystačím a plavání napříč lomem nebo i rybníkem nechávám jiným. Jo, v bazénu, tam už jsem hrdina. Tam jdu i do hloubky. Tam vidím na dno :o)

Jak to máte vy s vodou? Bojíte se neznámého pod vámi nebo si bez problémů užíváte i hlubokých vod?

Mějte prima den,
Petra 



31 komentářů:

  1. Ahoj Peťo! Fotky lomu jsou krásné! Na led bych taky nešla, z toho mám strach, ale loni v létě jsme dvacet kilometrů od nás taky jeden lom objevili a párkrát jsme se tam byli koupat a byl to naprosto úžasný zážitek. Voda byla krásně teplá a neskutečně čistá a ta barva! Už se těším na léto, jestli bude takové jako loni, určitě zase vyrazíme :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlasti, já třeba chodím bruslit na rybník. Ale ten znám, vím kde a jak je hloubka. Ale na neznámá místa, tam bych nevstoupila...
      Měj prima dny, Petra

      Vymazat
  2. Moc hezké fotky. Na led bych taky asi nevstoupila, ale v létě bych si klidně zaplavala. Jen by voda neměla být nějak moc studená. Jsem zmrzlík :-).
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné fotky!Moc zdravím Věra

    OdpovědětVymazat
  4. Peti, moc pěkné fotečky. Na led bych taky nešla. V létě bych plavala jedině u kraje. I když plavat umím, tak hloubky se bojím, to potom zapomenu, že umím plavat. Tam kde je vidět na dno, tam je moje místečko.
    Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  5. Péti, krásné fotky. A s plaváním to mám stejné jako ty. V moři nejdříve jdu vodou, dokud stačím a pak teprve plavu obráceně ke břehu :-) Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  6. Peti, pohadkove fotky ! A prirodni vodu ja zboznuju !��.
    Mej krasny den ! Milana

    OdpovědětVymazat
  7. Moc hezké zastavení! Objevila jsem tento lom u Dášenky F. - před časem o něm psala na svém blogu a mám ho v hlavě, že se tam stavíme, až pojedeme do Sušky.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, já jsem o něm u Dáši taky četla :) Jesli se nepletu, byli tam v létě , že?

      Vymazat
  8. Nádherné.....ta zimní atmosféra:-)
    Hezké dny přeji Eva

    OdpovědětVymazat
  9. Peti, moc děkuji za krásné fotky kouzelného místa. Na hradě jsme byli, lom jsem asi nějak minuli... škoda.
    A voda, uvědomila jsem si, že to mám s hloubkami podobně, jako ty. Nesmím si je moc připouštět :o)
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, on tam na lom není ani žádný ukazatel. Když o něm nevíš, tak by si ho člověk skoro nevšiml... Jen po cestě ze Sušice je na chvilku vidět jeho kamenná stěna...
      Třeba se vám povede jindy :)
      Měj prima dny, Petra

      Vymazat
  10. Parádní lomové fotky.
    S hloubkou nemám problém - ani v moři ani v přehradě. I když tedy musím přiznat,že v přírodě jsem se loni koupala tuším dvakrát a přes Hracholusky u vranovského kempu na druhý břeh jjsem se nepustila ani jednou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, je zajímavé, že jako mladá - děvče, jsem tyhle problémy neměla a třeba i ty Hracholusky přeplavala napříč úplně bez problému. A teď mě jímá panika :D
      Měj prima dny, Petra

      Vymazat
  11. Peti, veľmi pekné miesto ... a na ľad by som tiež nestúpila ... neverímprírodnému ľadu, zvlášť, keď je pod ním hĺbka ... V lete je to iné ... Plávam rada a nevadí mi hĺbka podo mnou ... Neuvedomujem si ju ... Ďaleko od brehu však nikdy nejdem sama. Oveľa horšie to mám s výškami ... tam chytám paniku z prázdneho priestoru pod sebou ... Maj sa dobre ...L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lauri, já mám problém jak s hloubkou vody, i když v tom bazénu mi nevadí....., tak i s výškou. Jistější si jsem s pevnou půdou pod nohama :)
      Měj prima dny, Petra

      Vymazat
  12. Hezké místo jste navštívili a počasí se taky povedlo. Já jsem zjistila, že když jsem sama, tak mi hloubky- výšky- zamrzlé ledy nevadí. Ale když je se mnou dcera, tak se klepu strachy jako ratlík a vadí mi kde co. Hezký nastávající víkend přeji, Romana

    OdpovědětVymazat
  13. Narodila jsem se pro vodu, je to živel, který mne vzrušuje. Jsem tou živelností a nezkrotností načichlá. Nejsem vodní znamení, ale žiji v tomto duchu.
    Ráda se potápím, miluji hlubokou vodu, hluboké ponory a mohla bych ve vodě žít, narodit se a zemřít.

    OdpovědětVymazat
  14. Petro, krásné fotky z výletů! Pěkné únorové dny, M.

    OdpovědětVymazat
  15. Peti to je kouzelné místo.. moc děkuji za nádherné fotky.
    Také jsme ho nějak minuli.. příště si ho pohlídám. :-)
    Koupání v lomu jsem zažila jako mladá mnohokrát. Ta čistá, průzračná voda mne vždy lákala.
    Teď už jsem opatrnější.. že by rozum, nebo snad stáří :-)
    Krásný víkend ti přeji. Z♥

    OdpovědětVymazat
  16. Péťo, krásné zimní fotky z lomu. My tam byli loni v létě a koupali jsme se v něm. Ale jenom proto, že se tam koupaly další desítky lidí a hloubka dlouho nebyla. Nevím, jak z druhé strany od sklály, tam jsem se bála. :o)
    Jo a voda byla překvapivě jako kafe... , když už tam vlezl i Míra, tak je to pravda. .o)
    Přeji pohodový víkend. D.

    OdpovědětVymazat
  17. Nádherné fotky lomu, to musí být romantické koupání v létě. :-D

    OdpovědětVymazat
  18. Velký prd,jaksi zapominate že to je v soukromém vlastnictví.Dneska jsme byli vyhození pod pohrůžkou zavolání policie .Akorát navadite lidí aby si koledování o průser

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pakliže jste viděli cedule o zákazu vstupu, měli jste se jimi řídit.

      Vymazat

Děkuji vám za návštěvu blogu i milé komentáře, kterých si velmi vážím.
Mějte se krásně, Petra