pátek 22. února 2019

Stromeček z minerálů

Moc se mi líbil. Zahlédla jsem na internetu několik obrázků a nechala se inspirovat. Viděla jsem i z kulatých skleněných korálků, ale ten z hrubších, takových naturálních, příliš neopracovaných minerálů, se mi líbil mnohem víc.

stromek z minerálů

Na výrobu stačí jen obruč na lapač snů, vázací drát a minerály nebo korálky.  Já jsem si stromek udělala z ametystu a fluoritu.  Je zajímavé, že foťák mi není schopen zachytit zelenou barvu právě toho fluoritu. Strom je ve skutečnosti zelenofialový ☺️

stromeček z minerálů

stromeček v obruči

korálky

strom z korálků

Tahle technika se mi moc líbí. Vyrobení je jednoduché, materiál nestojí moc peněz a parádu, třeba v okně, udělá. Určitě se ještě na další chystám ☺️ Jen si musím vybrat nějaké jiné pěkné zlomky minerálů a třeba k nim barevně sladěný drát. 

Zrovna tyhle minerály jsem si vybrala jen pro jejich barvu, prostě se mi líbila. Vím, že někteří věří v jejich léčivou sílu a cíleně si je vybírají i jako amulety, náramky, nosí je přímo na těle..... I já jich pár mám, jsou mi moc příjemné, ale jestli a jakou mají sílu nevím. Nikdy jsem se tím nijak nezabývala, informace nehledala.

Jak to máte s minerály vy? Věříte na jejich léčivou sílu? Vyhledáváte je cíleně a nějak konkrétně je  používáte? Podělte se se mnou o informace, ať vím, jak vybírat na další strom :) 
Díky.

Mějte prima víkend,
Petra
♥️




39 komentářů:

  1. Petro, krásný stromeček z minerálů! Věřím, že nějakou sílu nám minerály předávají :) ... Také mám pár kamínků ... např. akvamarín ke svém znamení (vodnář) ... koupila jsem si jej na řemeslných trzích u nás ve městě, ale při koupi kamínků/minerálů pozor, nevím tedy jak kde, ale vystavené měli nepravé ... řekli mi to, když jsem se zeptala, zda to je akvamarín ... pak vytáhli kufřík (jsem si říkala, že to bude stát hooodně peněz, když je mají tak zabezpečené), ale pěkný malý kamínek stál myslím 60 Kč :) ... Přeji pěkné dny, M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, zřejmě mají špatnou zkušenost s nenechavci? Měj prima dny, Petra

      Vymazat
  2. Peti, tvoje tvoření se mi moc líbí. Kamarádka vyrábí stejné stromečky jako přívěsky a slíbila mi, že mne tuto techniku naučí. Určitě jí tvoje stránky doporučím k nahlédnutí.Já občas drátkuji a momentálně navštěvuji kurz korálkování. Když se dílo podaří, udělá radost nejenom mně, ale také třeba obdarovanému. Měj se pěkně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, jako přívěsek, takže malinký? To musí být krásné.... A pracné!
      Měj prima dny, Petra

      Vymazat
  3. Petro, wow - to je krása. Moc se ti stromek povedl.

    OdpovědětVymazat
  4. Fredy Kruger

    Sesbírám všecko, co na zemi najdu !!
    ... zhotovím stromeček z minerálů !
    Přeberu různé kamene
    ... například kousky křemene
    ( kameny nesmí být dřevěné )

    Kus pískovce našel jsem !! .. vápence drobek !!"

    ... " To nesbírej hochu ! toť ztvrdlý psí bobek !"

    Hoch nedbal na radu dědka !
    řka : " Drátem to propojím hnedka....
    Je z toho nádherný náhrdelník !!

    ... ten... dědo : se nenosí na prdeli !
    Na krku nosí se !! kam jinam ??
    ... jej věnuji matce své k jmeninám !!"

    Když matce ho přinesl, hned časně ráno ?
    žádný vděk ! hoch dostal napráskáno !
    ... a otec ?? řve : " Sprostý jsi ku mámě !"
    ( i od něj dostal pak po tlamě ! )
    řka : " Dárek toť ?? darebo zatracený ???"

    ... hoch pláče, cítí se ukřivděný !


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chudák hošík smůlu má,
      když je na něj i matka zlá.
      Chudák dítě, synek malý
      jedna mýlka... copak je hned zaostalý???
      "Korále si nech máti na památku,
      i s tím bobkem psím".
      "A otče, nemlať mě, přestaň s tím".
      "Korále budou mít jednou cenu, zkamenělé.
      Dnes radujeme se, co vypadlo tenkrát dinosaurovi ze zadele".
      :)

      Vymazat
  5. Peti ... krásny je ... na slniečku sa bude v okne pekne trblietať ...
    A čo sa týka minerálov a rôznych kameňov ... nejako sa tým veľmi nezaoberám. Ale dostala som od syna srdce z tigrieho oka ... akurát padne do dlane. A verím v jeho silu, mačkám ho v ruke, stískam, zahrievam ako talizman ... doteraz mi vždy priniesol dobré správy, výsledky z vyšetrení a tak ... L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lauri, hodně z nás nějaký ten talisman v kapse schovává, viď?!
      Měj prima dny, Petra

      Vymazat
  6. Péti, s minerály jsem na tom naprosto stejně jako ty. Prostě se mi líbí a nezkoumám, zda má v sobě ještě něco jiného. A stromeček je moc krásný a v okně bude vypadat nádherně. Měj pěknou sobotu.

    OdpovědětVymazat
  7. Stromeček je skvostný! Jsi šikulka! Minerály se nějak moc nezabývám, ale občas nějaký jako dáreček dostanu.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  8. Peti, jsem bez dechu a byla jsem okouzlená už večer na IG! Nádhera!!! Dcera svého času hodně drátovala, vyrobila i pár stromečků (3D na kameni) na přání, já mám jeden a paradoxně ne od dcery, ale od Zdeničky :o) V tom kruhu to má zase úplně jiný rozměr, ta hra světel - prostě krása!
    Měj hezkou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, moc děkuju za tvá milá slova. Ty stromečky na kameni jsem kdysi taky zkoušela...ani nevím, kde jim je dnes konec. Většinu vyrobených věcí rozdám :)
      Měj prima dny, Petra

      Vymazat
  9. Moc krásné, jsi šikulka šikovná! Romana

    OdpovědětVymazat
  10. Peti, to je krása...a v tom slunci, dokonalost.
    Na sílu kamenů věřím, ale těch "obyčejných", které se mi do cesty připletou. Myslím, že člověk by měl dát hlavně na pocit tam někde uvnitř a rozhodně to neplatí jen u kamenů ;-).
    Měj se moc hezky a ať i další dílka přinesou hlavně radost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, hezký jsi to napsala. Ano, dát na vlastní pocit... :)
      Měj prima dny, Petra

      Vymazat
  11. Já jsem člověk na kameni doslova závislý, ale na těch velikých, do zahrady. To je můj svět, to je, co léčí mou duši. U nich věřím, že mají mít své místo, svou pozici, jen je dřina vždy dotáhnout ty metrákové :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, to už k sobě musíte mít vybudovanou vazbu....dřít se s takovým kouskem 😊
      Simčo měj prima dny, Petra

      Vymazat
  12. Kamene mám veľmi rada aj ja a tvoj strom je naozaj originálny, ešte som taký nevidela a zaujal ma hneď ♥ Alexandra

    OdpovědětVymazat
  13. Péti, to je nádhera. Ta dokonalost barev a jak jsou ve světle ty kamínky pokaždé jiné, úžasné. Krásně zpracováno, máš můj obdiv.
    Z kamenů používám nejvíce růženín, mám z něj náramek a i přívěšek na řetízek. Také jsem si v Plzni loni koupila náramek z praskaného křišťálu, byl nádherný, bílý a po pár měsících nošení praskání zmizelo a stal se průhledným.
    Přeji Ti krásné dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženín mám taky ráda. Tu jeho jemnost, čistotu. Nějak mě uklidňuje :)
      Je to zajímavé, že popraskání na tvém náramku zmizelo.... to je záhada :)
      Dášo, měj prima den, Petra

      Vymazat
  14. Ahoj Péťo, stromečky jsou nádherné, hrají krásnými barvami a v okně se budou vyjímat. Ráda bych si z minerálů koupila náramek, ale zatím jen prohlížím a čekám až mne nějaký osloví.
    Měj se moc hezky Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivo, já to mám taky tak. Musí mi padnou do oka na první pohled. Hned prostě láska. A je jedno, jaký kámen to je :)
      Tak ať vybereš nějaký moc příjemný :)
      Měj prima den, Petra

      Vymazat
  15. Peti, nádhera, tohle jsem vždy obdivovala, nádhera, strom života, krása. děkuji za návštěvu u mě, přidávám si Vás ke sledování, je tady nádherně, až bude více času, celý blog si projdu a budu se kochat. Krásný týden. AJka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko, moc děkuju :) Tvůj Svět bublinek se mi líbí moc :)
      Měj prima den, Petra

      Vymazat
  16. Péťo, když do stromečku zasvítí sluníčko je to malé kouzlení, moc hezké, takové na pohodu. Já z minerálů mám náramky. Ať se daří ve tvém díle.
    Měj se moc hezky. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, stromeček už našel své místo. Je v kuchyni, v okně. Svítí do něj východní sluníčko, nízké, teplé, které minerály krásně rozzáří :)
      Moc ti děkuju za tvůj komentář :)
      Měj prima den, Petra

      Vymazat
  17. Peti,
    ty jsi tak šikovná.
    Je krásný a když se ještě přidá magie minerálů, je to fakt top.
    Posílám pozdravy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, je to tak. I pro mne je to trochu magické. V něco věřím, i když mi mozek říká, že je to jen lidský výmysl. Ale pocity člověk v sobě neošidí :)
      Měj prima dny, Petra

      Vymazat
  18. Peťka, mám rada Tvoje tvorivé nápady. Ja tak trošku verím na liečivú energiu minerálov. Mám z nich zopár náramkov a jeden minerál mám položený na nočnom stolíku. Tvoj stromček je naozaj úžasný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni, moc ti děkuju :) Tak koukám, že minerály jsou nám příjemné všem :)
      Měj prima dny, Petra

      Vymazat
  19. Stromeček je nádherný. Moc se mi líbí jak skrz kamínky prochází sluneční paprsky :o)
    Já mám na krku přívěsek srdíčko z minerálu. Nevím už název, ale je světle zelený. Koupila jsem ho na trhu, pán mi sice k mému znamení nabízel jiné minerály, ale já prostě měla pocit, že tenhle musím mít. A nosím ho moc ráda...

    OdpovědětVymazat
  20. Petro, nádhera , dokonalost,...!
    A barevné kamínky - minerály také můžu :-)
    Jsi neskutečně zručná, tvořivá a máš cit pro detail !
    Krásné před jarní dny !

    OdpovědětVymazat
  21. Petí, moc se ti povedl. Je překrásný a ty velká šikulka. A ametyst s fluoritem? Dva z nejmystičtějších kamenů...
    Krásné dny.
    K.

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za návštěvu blogu i milé komentáře, kterých si velmi vážím.
Mějte se krásně, Petra