sobota 4. května 2019

Trhy v Berouně

Už asi název článku stačí, víc psát ani nemusím, že? ツ

Napříč blogy určitě dnes i zítra uvidíte hodně fotek, no kdo trhy někdy navštívil, jistě pochopí..... Je to trochu závislost. Nemusím ani tolik nakupovat, ale zajet se podívat.











Samozřejmě, že jsem neodolala a něco si přivezla.... Hrnec na kvašení, malou bonsai, vynikající perníkový závin s ořechy... pár drobností už na fotce není. Něco už jsem stihla rozdat a něco jsme snědli ツ  

Tak to je pár fotek ode mne. 
Snad jste si dnešní den užili jako já. 
Mějte prima dny!
Petra 


41 komentářů:

  1. Peťo nádhera! Nikdy jsem na těchto trzích nebyla, ale už roky se chystáme. Letos mě odradilo počasí, jindy ty davy, které vidím na fotkách, ale ono to jednou vyjde, třeba na podzim uvidíme... každopádně jsem se u tebe pokochala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlasti, ty davy jsou tam strašné, to je fakt.... Ale stojí to za to...
      Měj prima dny, Petra

      Vymazat
  2. Péťo, tam je krásných věciček. Škoda, že od nás je Beroun tak daleko. Ale já si počkám na ty naše Bechyňské ..., o prázdninách. Hrnec na kvašení vypadá skvěle, do toho bych také šla a vyzkoušela kvašenou zeleninu.
    Jsem zvědavá na Tvé poznatky.
    Pa a hezkou sobotu. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, teď jsem koukala, v jakém termínu trhy v Bechyni jsou. O prázdninách budeme týden právě kousek od Bechyně. Bohužel, termínově se nam to nekreje. Ale už se tam i tak těším....
      Mej prima dny, Petra

      Vymazat
  3. Petro to jsou nádherné trhy! A krásné pohledy jsi vyfotila!

    OdpovědětVymazat
  4. Peti, my se teď nedostaneme, snad v září. Moc díky za fotky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V září je to taky fajn. A třeba bude i lepší počasí než teď.
      Měj prima dny, Petra

      Vymazat
  5. Peti, tak snad i já... jednou! Tvoje fotky jak z trhů tak toho, co sis přivezla opravdu hodně lákají...
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, díky :) Už se moc těším na tu kvašenou zeleninu. Jíme zatím jen kupovanou, ale domácí je domácí.....
      Měj prima dny, Petra

      Vymazat
  6. A co rybí závěs? Máš ho nebo ne? Ten je top;)
    Ale nakoupila sis nádherné originální kousky.
    Měj se hezky. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, fakt jsem přemýšlela, že si ho koupím..... Ale stál 550,-. Za stejnou cenu jsem si nakonec vybrala ten kvašák, ten bude užitečný pro celou rodinku. :)

      Vymazat
    2. Ale ty se necháš inspirovat a nějaký keramický mobil určitě vytvoříš :-)

      Vymazat
  7. Taky se musím přidat se svým ách...
    Jen taky daleko...tak díky za obrázky.
    Hezké dny přeji i k vám.

    OdpovědětVymazat
  8. Péti, já jezdím na hrnčířské trhy do Nelahozevsi. Objevila jsi pěkné kousky. A moc se mi líbí ty panenky na první fotce. Měj pěkný večer.

    OdpovědětVymazat
  9. My byli letos poprvé. Dorazili jsme spolu s hordou lidí. Davy jsem čekala, ale tohle bylo moc. Fůru věci jsem neviděla, dav mě unášel. Ale odpoledne to bylo krapet lepší, jen už zase přeprchalo.
    Krásné kousky ;) Hrnec na pickles mám taky, jen jiný, od nás z hradu Helfštýna. Je to super "vynález". Tak ať slouží.
    Hezký večer, Ilona.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, ty davy jsou strašné to je fakt. Ale zase Beroun, co do počtu prodávajících, nemá v ČR konkurenci. Měli by ty trhy udělat někde na zelené louce nebo letišti, aby bylo okolo stánků víc místa 😂
      Měj prima dny, Petra

      Vymazat
  10. Petro, díky, že jsem se díky tobě mohla na trhy kouknout. Nemám moc v oblibě akce, kde jsou davy lidí - rozhodně ne tak, abych tam jela vlakem (mého manžela a řidiče v jedné osobě bych tam nedostala ani párem volů, on tyhle masové akce nesnáší a keramika ho nebere). Určitě tam bylo pokoukání na spoustu krásných věcí - ostatně i z fotek je to vidět. A přivezla sis krásné věci.
    Měj se pěkně
    P.S. Dneska jsem pekla roládu podle tebe :-) (s výsledkem se časem pochlubím na blogu)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, tak to snad o Berouně vůbec neuvažujte. Tam je to opravdu mazec, lidí obrovské množství! Hlava na hlavě.

      Vymazat
  11. Petro, o trzích v Berouně jsem slyšela, ale máme to daleko. Ráda jsem se podívala a vybírala očima, malý květináč s kaktusem a ještě misku s kvítky.
    Přeji hezkou neděli. Růža

    OdpovědětVymazat
  12. Možná je pro mne dobře, že tyto trhy mám trochu z ruky. Určitě by se mi líbilo hodně a hodně věciček :-). No, ale i u nás v nedaleké obci se už tradičně podobné trhy (zřejmě ale v menším) konají. Ale až v létě. Tak si zajedu áchat tam :-).
    Dala jsi sem pro nás hezké fotky a dobře jsi nakoupila!
    Hezkou neděli!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko, ono to v menším mnohdy stačí. Alespoň se s nikým nestrkáš v davu ....

      Vymazat
  13. A já bych tyhle reporty z Berouna zakázala. Víte proč? Protože Morava pak teskní, že to má tak daleko...:-)
    A nebo máme i u nás něco podobného? Víte? Doporučíte?

    Mějte se dobře.
    L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O moravských trzích moc nevím, bohužel. Ale třeba jednou přijedete i do Berouna.... rovnou na pár dní, na dovolenou :)

      Vymazat
  14. Ještě, že jsem do Berouna v době trhů nejela, nechala bych tam důchod! Ty slepice a vlastně téměř všechno, cos nafotila, se mi ukrutně líbí!!! Ty zápichy houby by na balkoně dělaly parádu. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  15. Milá Peti den jsem si také užila jako Ty..bylo opravdu náramně. Sice bych si přála o trochu méně lidí,ale užili jsme si to viď. Posílám pozdrav a měj se moc krásně.Z🖤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeničko, škoda, že jsme se nepotkali..... ☺ Třeba příště se to povede.

      Vymazat
  16. Toľko krásy na jednom mieste ... Peti, ďakujem za sprostredkovanie ... Pa L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Laury jsou tam desítky, spíš stovky stánků. Škoda, že člověk nemůže dát do příspěvků tolik fotek, co by chtěl....

      Vymazat
  17. Letošní jarní trhy jsme nezvládli, zkusíme podzimní. Ráda se procházím a prohlížím, my totiž jsme ranní ptáčata a když davy přichází, my bereme opačný směr :o)
    Měj se hezky, J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janíček, my se na podzim chystáme taky. Už teď se těším!
      Měj prima dny, Petra

      Vymazat
  18. Tak na tieto povestné trhy by som sa raz chcela pozrieť. Musela by som to ale spojiť s nejakou dovolenkou, lebo pre nás je to poriadna diaľka. Zatiaľ vďaka za sprostredkovanie aspoń peknými fotografiami.

    OdpovědětVymazat
  19. Peti,
    jak to bylo s návalem lidí? Ty mě totiž dost odrazují. Jinak jsou tvé fotky krásné, ty rybky na klacku bych si asi odvezla. A vlastně i ty houby :)
    Díky za zprostředkování.
    Mávám.

    OdpovědětVymazat
  20. Péťo, oči přecházejí nad tou krásou. Na podzim se musím také vydat. Měj se hezky. Iva

    OdpovědětVymazat
  21. Kaktusy v keramických květináčích a zápichy kaly jsou moc krásné. Musel zrak přecházet, Peťo.
    Jindra

    OdpovědětVymazat
  22. Tak to je pravda. Je to nádhera. Mala som možnosť navštíviť trhy a vidieť okolie z Prahy až po Beroun. Samotné trhy vo mne vždy vyvolajú veľa emocií. Proste krása. Odporúčam každému, aj pre samotnú atmosféru.
    Pekný deň prajem Lenka

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za návštěvu blogu i milé komentáře, kterých si velmi vážím.
Mějte se krásně, Petra