čtvrtek 15. listopadu 2018

Další mýdlaření

Jsem netrpělivá. Včera jsem si ve sprše odzkoušela mýdlo, které jsem dělala před měsícem. Chodím totiž okolo něj a ono tak krásně voní. Přesně na tohle počasí....teple, kořeněně, trochu po čokoládě, trochu po Vánocích.....No prostě mýdlo na zimu. Ale ještě to není ono. Výroba mýdla není pro netrpělivé. Chce to čas. Musíte ho nechat uležet, dobře vyschnout. A měsíc není dost, chce to alespoň měsíce tři. Jinak je ve sprše po častějším namočení na povrchu trochu víc mazlavé. No, teď jsem si vzpomněla na Pelíšky a  maminčiny noky :) Mimochodem, já ten film opravdu miluju :)
Ale zpět k mýdlům....  "vařila" jsem znova. Tentokrát ne sama, ale s dcerou a její kamarádkou. Mýdlařek není nikdy dost, tak jsme zaučili další dobrou kreativní duši. Já dělala jedno mýdlo, děvčata společně druhé. Musím říct, že se nám fakt povedla. Mají pěknou strukturu, vzor vyšel u obou jak měl a nádherně voní. Po mátě. Krásná osvěžující vůně. Když k němu přivoním, mám stejný pocit jako když si rozbalím peprmintovou žvýkačku a prvně ji mezi zuby okusím. Takový chladivý. V létě, v horku nebo po sportovním výkonu bude mýdlo naprosto ideální.



Modré jsem dělala já, to béžové s červeným žíháním je děvčat. Povedlo se jim, že? ☺️



Tak teď už jen čekat a čekat.... 

Mějte krásný večer a i blížící se víkend!

Petra





37 komentářů:

  1. Nádhera ... tiež by som šla k tebe do učenia ... hi hi ...
    Peti, pekný zvyšok večera ... L.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásne mydlá, už len vydržať... V dobrom závidím :-)
    Pekný večer,
    A.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Péťo, mýdla se vám povedla -krásné barvičky a ve třech se to lépe táhne - mydélka vám šla pěkně od ruky.
    Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To určitě. A když vidím to nadšení v jejich očích ;)
      Měj prima den. Petra

      Vymazat
  4. Nádherná mýdla, co k tomu jinak napsat! Jste prostě šikulky !!!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Péti, to je nádhera. Moc obdivuju. A mám pocit, že cítím i tu vůni :-) Měj hezký pátek.

    OdpovědětVymazat
  6. Petro ty jsou úžasné. Jak docílíš toho duhového efektu. To je nádhera.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, zadej si na internetu videa s cosmic wave. Tak nějak tak podobně jsme to dělali ;) je to docela jednoduchá technika. Jen to chce opravdu lehkou stopu.
      Měj se krásně, Petra

      Vymazat
  7. Mýdla jsou nádherná, je vidět, že jste holky šikulky. A vůni z nich cítím i přes počítač.

    OdpovědětVymazat
  8. Peti, jste holky šikovné! Tohle ladění vůní k určité příležitosti se mi moc líbí! A ty barvičky... Citrusy, mátu v létě miluji, teď přichází na řadu koření, zázvor a všechny ty hřejivé záležitosti.
    Přeji hezky vymydlený víkend, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je přesně ono, Helenko. Ja třeba piju celý rok čaje. Ale přes zimu si vybírám trochu jinak než v létě. Tak proč ne i s mýdlem ;)
      Měj se hezky a zdravím Aaronka!
      Petra

      Vymazat
  9. Mýdla jsou fakt nádherná, hned můžeš mít dárečky, kterými určitě uděláš velkou radost ☺

    OdpovědětVymazat
  10. Obě barevné varianty jsou nádherné, Peťo. Je vidět, že vás to baví. Škoda, že necítím tu vůni.
    A teď už vím, že trpělivost mýdla přináší...:-)
    Pěkný víkend
    Jindra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, u nás přináší trpělivost mýdla :) Moc hezky řečené!
      Jindřiško, měj pěkný víkend. Petra

      Vymazat
  11. Peti ani nevíš jak já tě chápu a i já chodim a pohledem se mazlím s těmi mými mýdelky 😉..
    Vase varianty jsou úžasné.. a aaach ty modré.
    Takže další mýdlový závislák ti posílá mnoho pozdravů a přání dalších krásných mýdelek.paa 🖤

    OdpovědětVymazat
  12. Ještě mám v živé paměti tvá exkluzivní a vymazlená mýdla a ty jsi zde s další neméně atraktivní porcí.
    Trpělivost, jo, děvče, když jí rozdávali, na mně šetřili, já ti slovem, ani činem neporadím ...já bych se čvachtala už druhý den !
    Krásný sváteční víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, nemysli...já ty odřezky taky zpracovávám hned :D Vyzoušet je musím, ne?!!! :D
      Simčo, měj se fajn, Petra

      Vymazat
  13. Péti,mýdla jsou nádherná,holky jste šikovné.Krásné barvičky,určitě hezky voní.Krásné dny Marťa.

    OdpovědětVymazat
  14. Péťo, jste holky šikulky a mýdla jsou moc povedená. Jsou krásně žíhaná a ten vzor je kouzelný.
    Přeji fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám ráda barevně trochu zábavnější mýdla :) Ať i hezky vypadá, nejen voní :)
      Dášo, měj se moc hezky, Petra

      Vymazat
  15. Velký obdiv !!!' Já na mýdla nemám odvahu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evičko, já se na ně odhodlávala dlouho. Možná i tři roky... :)
      Měj prima dny, Petra

      Vymazat
  16. To jsou nádherná mýdla, jste holky šikulky a jejich výrobu jste si určitě užily. Hezký zbytek neděle, Romana

    OdpovědětVymazat
  17. Krásné vlny vidím, obdivuji tuto práci.
    Hezký večer přeji. J.

    OdpovědětVymazat
  18. Vyzerajú vážne krásne. A tá vôňa musí byť skvelá.

    Suesanqa

    OdpovědětVymazat
  19. Péťo, krásné mýdlaření jste si užily pospolu a je fajn, že se děvčata zajímají. Výsledná mýdla jsou prostě nádherná.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  20. Péťo, mýdélka jsou opět dokonalá. Mátové příchutě a ovonění popravdě nemusím, ale ty barvičky... Obdivuji, jak se vám to takhle krásně povedlo!
    Krásné dny přeji, pa. :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za návštěvu blogu i milé komentáře, kterých si velmi vážím.
Mějte se krásně, Petra