sobota 24. listopadu 2018

Slavím rok :)


Přesně tak. Mému blogu je dnes rok. Nebudu tu psát žádná moudra. Není důvod. Chci vám jen říct, že jsem tu ráda. Že mě opravdu potěší každý váš komentář, to, že vás baví se sem vracet. Blog si píšu pro sebe, je mi příjemné se podívat zpět, co bylo před měsícem, rokem, nalistovat si tu hned nějaký oblíbený recept. Ale co si budeme povídat, to víte, že ho píšu hlavně i proto, aby ho četli ostatní ☺️

Ale dost bylo řečí....První narozeniny, ty bychom měli oslavit, no ne?!
Tentokrát mám dárek já pro jednoho z vás.  Kdo byste o něj měl zájem, stačí pod tento příspěvek napsat komentář. V neděli, 2.12. vylosuji výherce. V narozeninovém balíčku najde dvě má domácí mýdla, a protože se blíží Vánoce, tak i drobnou vánoční dekoraci: hvězdičky z korálků.







Mějte se všichni báječně,
Vaše Petra


86 komentářů:

  1. Péťo, tak ty korálkové ozdůbky jsou nádherné!
    Gratuluju k prvnímu úspěšnému roku a přeju spoustu pohodových čtenářů!
    hezkou sobotu, Ilona

    OdpovědětVymazat
  2. Petru, gratuluji k prvním blogovým narozeninám.Ozdůbky jsou moc krásné a mýdla samozřejmě také.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Petro!
    Moc gratuluji a to bych tedy byla proti sobě, kdybych si o takové krásné věcičky nezasoutěžila :-).
    Měj prima víkend!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Peti, nepíšu kvůli výhře, přeji ji tomu, kdo ji vyhrát má...
    Myslím, že jdu s tebou od úplného začátku. Chodím sem pro pohlazení z krásných fotek a vůbec,vždycky je tu moc fajn. Jsi jistota, hezčího dne.
    Přeji ze srdce, ať máš pořád chuť psát a obrázky sem vkládat. Ať se můžeme sem všichni pořád vracet.
    Měj se moc hezky napořád...

    OdpovědětVymazat
  5. Do ďalších rokov prajem veľa chutí na písanie
    Pekný víkend
    Irena

    OdpovědětVymazat
  6. Péťo, moc gratuluji k prvnímu výročí. Chodím k Tobě moc ráda a Tvá mýdla jsem obdivovala už dříve. Pro mne je to neskutečná alchymie, do které se hned tak nepustím, takže kdyby se na mne usmálo štěstí, budu fakt ráda. A pokud se usměje na někoho jiného, ze srdce mu výhru přeju, takový dárek musí udělat radost každému.
    Tobě přeji, ať Tě to tu s námi stále baví a hodně příjemných zážitků, ať my máme co číst. :o)
    Hezký víkend. D.

    OdpovědětVymazat
  7. Peti, gratuluji k 1.výročí. ...a ještě mnoho takových dalších blogových let ti přeji , Ivana.

    OdpovědětVymazat
  8. Dobrý den Petro,nejprve Vám gratuluji k prvnímu výročí blogu.Opět krásná mýdla a nádherné ozdoby.Ráda si zasoutěžím.Přeji hodně čtenářů a pěkný víkend.Lenka

    OdpovědětVymazat
  9. Milá Peti i já tvému blogu ze srdíčka přeji vše nejlepší, mnoho spokojených čtenářů a nádherných příspěvků... Moc si vážím našeho virtualniho přátelstvi. Měj se moc krásně.Z🖤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeničko, moc ti děkuji. I já jsem ráda, že mohu občas nakouknout do tvého "světa".

      Vymazat
  10. Také gratuluji a přeji hodně čtenářů a čtenářek. :) Hvězdy jsou nádherné, není nad ruční práci, která dokáže potěšit nejvíce. redeba@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Peti nádherné ozdoby i mýdla, moc Tě obdivuju a blahopřeji k výročí.Zkusím si také zasoutěžit. Přeju krásné tvoření. Jana

    OdpovědětVymazat
  12. Přeji tvému blog u jen to nej a věř, i když nekomentuji, chodím na čučandu moc ráda.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, díky :) I já občas někam zabrousím, ale na komentář nakonec nedojde. Znám to :) Měj se prima, Petra

      Vymazat
  13. Mila Petulinko,vzdavam se ucasti na soutezi, at tve superuzasne vyrobky potesi i dalsi lidicky, kteri te maji radi. Chci ti pogratulovat v prvnim narozeninam tveho super blogu a poprat jeste hodne, hodne krasnych clanku, fotek, napadu...Proste : AT TI TO PISE !
    Mam te moc rada.Milana

    OdpovědětVymazat
  14. Milá Péťo, uteklo to co? Posílám velkou gratulaci a zároveň přeji hodně dalších krásných (nejen) článků. Měj se krásně, Romana

    OdpovědětVymazat
  15. Našla jsem tvůj blog asi před půl rokem a vracím se sem ráda. Hezky jsi vystihla to, proč si svůj blog píšu i já :-). Do dalšího blogování přeji lehké prsty na klávesnici, to správné oko při focení,spoustu nápadů a hodně čtenářek i čtenářů. Já se budu vracet i v budoucnu

    OdpovědětVymazat
  16. Peti, gratuluji k prvnímu výročí blogu. Já jsem tě objevila před nedávnem. Ty jsi nejdříve zavítala ke mně a já jsem zase nakoukla k tobě a moc se mi tu líbí. Přeji ti do dalšího "blogoroku" hodně nápadů a hodně příjemných čtenářů.

    P.S. Připomněla jsi mi, že můj blog má také v těchto dnech výročí, už deváté....

    OdpovědětVymazat
  17. Blahopřeji k 1. narozeninám. Ráda sem chodím pro potěchu duše i očí.. Děkuji a těším se na příští návštěvy. Výtvory úžasné. krásný adventní čas. Věrka

    OdpovědětVymazat
  18. Milá Peťo, hádám, že rok s blogem utekl jako voda. Je moc milé k Tobě zavítat, moc ráda se sem vracím přečíst krásná slova, prohlédnout kouzelné fotky a pokochat se Tvými úžasnými výrobky. Tvoje mýdla obdivuji, já se nikdy do ničeho takového patrně nikdy nepustím, je to pro mne neskutečná alchymie. Tvému blogu přeji hodně milých čtenářů a Tobě fantazii, inspiraci a neutuchající chuť něco tvořit.
    Jindra

    OdpovědětVymazat
  19. Petro, jeden komentář se mi nezveřejnil :-(
    Zkusím to tedy podruhé ;-)
    Moc gratuluji k prvnímu výročí tvého blogu !
    Je radost sem zavítat :-)
    Děkuji Ti i za možnost získat tvoje úžasná mýdla a krásnou hvězdu k tomu!
    Měj krásné listopadové dny !

    OdpovědětVymazat
  20. Peťo gratuluji!
    Je mi u Vás krásně, takové pohlazení po duši, pokaždé, když nakouknu.
    Martina z Brna

    OdpovědětVymazat
  21. Peti, predovšetkým gratulujem k prvému výročiu ... Veľmi rada sem chodím nakukovať, nájdem tu vždy dokonalé fotky, zaujímavé príspevky ... Aj darčeky si vybrala úžasné ...
    Peťka, prajem do ďalších rokov veľa dobrých nápadov, inšpirácie a stálu chuť písať ... papa L.

    OdpovědětVymazat
  22. Peti, moc gratuluji k prvním narozeninám tvému blogu i tobě, protože jsi jeho skvělou autorkou! K tobě zajít je vždy potěšením! jen tak dál!
    Přeji hezkou neděli, Helena

    PS: dárky jsou kouzelné....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, tys byla jedna z prvních, kdo tehdy mé, jak jsi správně nazvala "blogové miminko" objevil. A tvé milé komentáře mě vždycky moc potěšily :) Moc ti děkuju, v prvních týdnech mého blogu to byl vždy krásný impuls, proč pokračovat. Vůastně je to tak doposud :)
      Měj se prima, Petra

      Vymazat
  23. Jéé, tak to gratuluju k prvnímu roku ♥ Přeju ti, ať se blogu daří i dál a ať tě to pořád tak baví :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  24. Velká gratulace!!!
    Jsem ráda, že patřím mezi tvé čtenářky :)))

    OdpovědětVymazat
  25. Gratuluji k prvnímu roku "blogerského života". Přeji hodně tvůrčích nápadů. Ráda k Vám vždy zavítám.
    Zuzana.D

    OdpovědětVymazat
  26. Gratuluji k blogovým 1.narozeninám a o tak kouzelné dárečky si zkusím zasoutěžit :-)).Měj pohodové dny ♥Iva

    OdpovědětVymazat
  27. Gratuluji k blogovým narozeninám. Jen tak dál. A zkusím poškádlit paní štěstěnu.

    OdpovědětVymazat
  28. Milý blogový šmudlíku,
    na to, že se zde rozkoukáváš, už je po tobě velice slušná stopa.
    Já si tě poprvé zapamatovala, když jsi psala, že bych měla vydat knihu a pak jsem objevila kouzlo tvých fotografií. Mají v sobě něco, co nedokážu popsat a nenašla jsem to u nikoho, skutečně, jsi v tomto pro mne jedinečná.
    I kdyby se zde nejednalo o tvá kouzelná a vymazlená mýdla, přeji ti hodně štěstí, pohody, odhoď plenky, rozeběhni se blogovým světem křížem krážem a zůstaň svá a hlavně, foť, foť, foť.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simčo, a co, bude ta kniha? Já se o ni hlásím i nadále a věř, že si jí opravdu a na 100% koupím :)
      A moc děkuju za slova chvály. Od tak "ostřílené" blogerky si jich moc vážím :)

      Vymazat
    2. Určitě bude, jednou bych ráda sebrala všechny články příběhů se Sofinkou a vydala je.
      Zda to bude v řádu jednoho kusu nebo víc, ukáže čas.

      Vymazat
  29. Krásné narozeniny. Krásný blog. Krásné nápady. Krásné fotografie.
    Krásný čas přeju.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
  30. Gratulujem, chodím sem veľmi rada kvôli fotkám, nápadom, inšpirácii... Teším sa na nové príspevky a prajem Tvojmu blogu ďalších verných čitateľov.

    OdpovědětVymazat
  31. také já se připojím ke gratulantům. ať se Vám daří jak ve sféře fotografování,tak ve tvoření. m.j. ty ozdoby jsou kouzelné a na stromečku u výherkyně se budou určitě krásně vyjímat.
    hezké,skoro adventní dny přeje Helena.

    OdpovědětVymazat
  32. Péti, i já se přidávám ke gratulantům a jsem ráda, že jsme se potkaly. Měj se krásně a těším se na další příspěvky.

    OdpovědětVymazat
  33. Krásné první narozeniny v blogovém světě a moře dalších nápadů a příspěvků přeji!
    Je to skoro zázrak, když je většina blogů na ústupu...Za mě je to škoda, přijde mi, že k sobě tady mají nějak blíž.
    Tak ať se dál daří, budu se na Vaše příspěvky těšit.
    Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doba je rychlá a IG jednodušší. Tady je to trochu osobitější, alespoň pro mne. Nicméně, i já mám ig ráda :)
      Radko, moc díky za návštěvy u mě :)
      Hezký den, Petra

      Vymazat
  34. Tak to už má i nějaký ten zoubek?
    Přeji spoustu plodných roků na blogu.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  35. Přeji vše nej k prvním blogovým narozeninám a ať se daří v reálném i blogovém světě.
    Jitka

    OdpovědětVymazat
  36. Moc gratuluji k blogovým narozeninám.Ráda chodím nakukovat,hlavně na recepty.Přeji hodně tvořivých nápadů.Papa Lenka.K

    OdpovědětVymazat
  37. Když narozeniny, tak posílám po linkách přání, aby tě psaní stále bavilo a těším se na všechny další tvé řádky Péťo. Jsem ráda, že jsme se "objevily" navzájem.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  38. Gratuluji k blogovým narozeninám.Objevila jsem vás nedávno.Hezké příspěvky.Hanka z Liberce

    OdpovědětVymazat
  39. Gratuluji k úspěchu! Blogu se očividně daří a hlavní je, že tě to stále baví :) A nás taky :) Hezký den!

    OdpovědětVymazat
  40. Péťo, mockrát ti gratuluji. Blog máš skvělý, daří se mu, takže přát spoustu spokojených čtenářů není třeba. Namísto toho ti popřeju, abys měla pořád tolik elánu, chuti do tvoření a krásných zážitků jako doposud a aby ti vydržela i chuť se o to vše krásné dělit.
    Mám to tu moc ráda. Ještě jednou gratuluji!
    Jo, a mýdélka máš opět boží, to je jasnačka. ;-)
    Krásné dny, pa.

    OdpovědětVymazat
  41. Gratulujem!!!
    Rada sem zavítam, vždy je čím sa inšpirovať.
    A tie mydielka vyzerajú super :-)
    Pekný deň,
    Aďka

    OdpovědětVymazat
  42. Gratuluji! :-)
    Ja pisu muj blog uz 8 let, take pro sebe, a obcas nekdo prijde "na navstevu"; nemuzu si uz predstavit zivot bez blogu :-)
    xx

    OdpovědětVymazat
  43. Gratuluji, chodim k Vám moc ráda, hlavně pro inspiraci.Ať se daří. Květa

    OdpovědětVymazat
  44. Také gratuluji :) je u Vás hezky a vaše výtvory moc krásné. Magda

    OdpovědětVymazat
  45. Přivedla mě sem náhoda a už tu zůstanu:-)Moc gratuluji k výročí bločku a přeji spousty dalších let v blogovém světě♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za návštěvu blogu i milé komentáře, kterých si velmi vážím.
Mějte se krásně, Petra