sobota 1. prosince 2018

Adventní kalendář

Moc vás všechny zdravím v prvním prosincovém dni!

Kdo sem občas zavítá ví, že mám dvě děti. Dvě úžasné a už velké děti. Synovi bylo 20 let a dcera bude za pár měsíců slavit sedmnácté narozeniny. A já v předvánočním čase samozřejmě o to víc vzpomínám na časy, kdy byly malí. Kdy věřily tomu kouzlu, zázraku, kdy jim oči hořely nedočkavostí, napětím.... Těšily se na překvapení a samozřejmě na dárky. A k nim patřil i adventní kalendář. No, léta už ho nedostávají a občas si sami povzdechnou, že ale "nebyl tak k zahození", a že by si zase rádi každé ráno tu jednu čokoládku vylouply ☺

Tak jsem si letos řekla, že jim ho vyrobím. Mohla jsem koupit běžný, kterých jsou v obchodech hory. Ale nechtěla jsem. Sice jsem výrobou strávila několik večerů, ale když jsem dnes ráno viděla ten jejich úžas, tu radost....... jo jo, zase byly po několika letech překvapeni ☺






Kalendář je naplněný tím, co mají rádi. Nemohu prozrazovat moc, přeci jenom, vyloupnutou mají dnešního rána jen jednu čokoládovou pralinku. Zbytek bude postupně... 



Mějte krásný první adventní víkend. 
Petra





24 komentářů:

  1. Úžasné, dokonalé a kouzelné.
    V době, kdy byla moje dcera malá, teprve adventní kalendáře začínaly. Dnes je to úplně jiný a nový rozměr, asi bych je také vyráběla. Naštěstí naše Sofinka už má také takový a to kouzlo je umocněné tím, že ho vyrobila milující maminka.
    Krásné dny, pohodu a jsi šikovná !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to kouzlo každý den, kdy si může Soptíček otevřít nové políčko, viď? :) To musí býr radost se při tom na ni dívat :)

      Vymazat
  2. Petro, paráda. I velké děti ocení překvapení. Skoro mne mrzí, že mne něco takového nenapadlo taky (asi trochu díky tomu, že syn už bydlí sám). Možná příští rok.
    U nás mám adventní kalendář jen já (zato rovnou tři - pochopitelně všechny čajové a pořídila jsem si je sama) a jeden jsem koupila mamince (taky čajový ;-)).
    Hezký první adventní víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Po čajovém se, Stáni, musím podívat příští rok, ten by se mi taky líbil :)

      Vymazat
    2. Z těch, co mám, je asi nejlíp dostupný z DM drogerie (musí se hledat ve stojanu se sezónním zbožím) a od Sonnentoru (ten se dá koupit ve zdravých výživách)

      Vymazat
  3. Uff, to jsem si oddechla. Na desátý pokus s ověřením, že nejsem robot. Ale byla to dřina!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, to mě mrzí, že to tu nějak nejde. Snad to nebude zlobit často....

      Vymazat
  4. Péťo, to je nádhera, hezky sis vyhrála. Věřím, že měly děti radost, vždyť jsou to děti, i když téměř dospělé. A také věřím, že jsi měla radost i ty, že se kalendář líbil a že jsi překvapila. Já adventní kalendář už léta neplním, ale Mikulášskou nadílku dostávají naše dospělé děti i s Mírou. :o)
    Přeji příjemný adventní víkend. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, každý si kousek toho dětského rád užívá i v dospělosti, viď?! :)

      Vymazat
  5. To je paráda. To muselo být radosti.Vždyť děti budou dětmi navždycky.Tak proč si to dětství nepřipomenout.Myslím,že si budou tenhle kalendář i po letech s vděčností pamatovat.
    Krásné adventní dny.

    OdpovědětVymazat
  6. Péti, ten je teda nádherný. Moc se ti povedl. Měj hezkou adventní neděli.

    OdpovědětVymazat
  7. Péti,kalendář je krásný,jsi šikulka.Já sice už nějakou dobu nedělám,kluci jsou velcí,ale vždy k Mikuláši nadílku nachystám,pořád to budou moje"děti".A radost je také veliká.Přeju Ti krásné adventní dny,klid,pohodu.Marťa.

    OdpovědětVymazat
  8. Krásný kalendář! Já už dávám taky jen jedlé drobnosti, co má syn rád. A pro sebe, stejně jako Stáňa, letos čajový ;)
    Krásnou první adventní neděli.
    Ilona

    OdpovědětVymazat
  9. Krásný kalendář, jsi šikulka! A děti budou mít radost jakou mají maminku. Hezkou neděli! Romana

    OdpovědětVymazat
  10. Peti, moc krásný kalendář! Našim dětem je 28 a 21 a dělám ho pro ně každý rok taky :o) Našimi dětmi budou prostě pořád :o)
    Krásný Advent pro všechny u vás! Helena

    OdpovědětVymazat
  11. No tak ten je parádní! Krásné zpracování a věřím, že překvapení bylo velké. Mě samotnou by to určitě taky potěšilo, kdyby mi máma něco takového vyrobila, i když jsem už pamětník :-D...

    OdpovědětVymazat
  12. To je krásné!
    My si taky stále děláme radost jako dospělí :-)
    Krásný advent!
    Zuzka

    OdpovědětVymazat
  13. Páni, nádherně sis s ním vyhrála! :-)
    Krásné dny přeji, pa.

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za návštěvu blogu i milé komentáře, kterých si velmi vážím.
Mějte se krásně, Petra