úterý 11. prosince 2018

Máte napečeno?

Máte? Já z velké části ano. A bez mučení přiznávám, že jsem zatím letos okolo mouky a horké trouby sotva prošla. Já mám prostě báječnou dceru. Kromě toho, že upekla pro manžela narozeninový dort, na který pěl ódy i soused (já mám prostě báječné i sousedy a funguje mezi námi pravidelná přesplotová výměna: já upeču a odnesu pár kousků sousedům a zrovna tak my dostáváme na ochutnávku i od sousedky ☺️), tak kromě toho pekla dcera i cukroví. Už nám chybí jen pár druhů, pak namazat a je to. I tyhle perníčky jsou její dílo. Míšo, díky!!



perníčky

hned měkké perníčky

Jsou podle tohoto receptu. Nemusíte čekat na změknutí, jsou k snědku hned. Takže i bezva pečení na poslední chvilku....  A jsou mooooc dobré ☺️

Venku už začíná trochu přituhovat, snad to vydrží.... Nebylo by marné mít zase bílé Vánoce, že? Bláto si může příroda nechat na jindy.  Prosím, prosím, ať to letos vyjde :)
Mějte krásné předvánoční dny.

Petra


21 komentářů:

  1. Petro, máš šikovnou dceru a perníčky má krásně ozdobené. Mne zdobení pernířků teprve čeká (upečené je už mám). A obávám se, že takhle krásné je mít nebudu. Mám už i další cukroví, co pečeme každý rok (máme každý svých pár oblíbených druhů a žel se naše chutě zcela neprotínají, tak se vždycky dobereme nějakých 10 druhů). Zbývá dodělat tři druhy nepečeného a kokosové kostky, které se pečou až těsně před Vánoci, protože nejlepší jsou čerstvé.
    Jak vyjdou Vánoce, jestli bílé nebo na blátě, jsem docela zvědavá (zatím se předpověď bohužel tváří spíš na druhou možnost, ale naděje umírá poslední)
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, tak to se u trouby máš co ohánět, tolik druhů. Tebe musí doma nosit na rukou :)
      Ať se vše podaří :)
      Petra

      Vymazat
  2. Máš to dobře zařízené;) já mėla taky perníky a už jsou fuč:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, tak to je známka toho, že byly fakt mňamózní! :)
      Měj prima dny, Petra

      Vymazat
  3. Peti, jste si s dcerkou nejen neskutecne podobne, ale jste i stejne manualne sikovne, at sahnete na cokoliv. Proste zena a jeji klon .
    Jste bajecne !!!
    Posilam hodne pozdravu !
    Milana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mili, ty mě umíš vždycky potěšit. Mám tě moc ráda, jsi zlatá! Papa, Petra

      Vymazat
  4. No, tomuto hovorím krásne nazdobené perníčky ... dcérka je veľmi šikovná ... pozdravujem obe ... L.

    OdpovědětVymazat
  5. Hlásím .. upečeno, nazdobeno a nyní jen pořádně změknout a uležet.
    Když byla dcera doma, také jsme si užívaly společné pečení, zdobení. Ráda na to vzpomínám, bylo to krásné období, užívej si ho, zpátky se už nevrátí.
    Máme to moooooc pěkné a voní to až sem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, Simčo, nejraději bych ten čas chytla a zastavila. Proč jen to nejde??!! :)
      Měj prima dny, Petra

      Vymazat
  6. Peťka, ty sa máš ...Dcéra je veľká šikulka, asi bude po mamine:-). Ja som sa k pečeniu ešte nedostala:-(. Bolo by to fajn, keby Vianoce boli biele, ale prírode nerozkážeme. Maj sa krásne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni, jsem moc ráda, že mám dceru a že je právě taková, jaká je :)
      A že nemáš ještě upečeno? Času dost... a i kdyby ne, tak o tom ty Vánoce nejsou :)
      Měj prima dny, Petra

      Vymazat
  7. Peti, máš moc šikovnou dceru, taková pomoc se vždycky hodí! Naše Terka nedávno vzpomínala jak se učila na test a koulela u toho nepečené kuličky :o) letos přijela alespoň na zdobení perníčků.
    A ta výměna přes plot, to u nás taky funguje. jsou tam kluci 15 a 17 let, a tak vždy slyším: jé, teto, co nám neseš :o)
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Páni, já zírám! :) Perníčky jsou krásné, u ostatních vždy obdivuji a sama mám neozdobené :D A mít takovou pomocnici, no máte skutečně štěstí :) Já mám zatím menší část cukroví, jelikož asi polovinu všech druhů je třeba udělat až co nejtěsněji před svátky, to teprve začne ten frmol :D Tak si teď užívám všechny ostatní náplně dní :)

    OdpovědětVymazat
  9. Péťo ty perníčky jsou nádherné, máš šikovnou dceru! ❤️
    Pa Romana

    OdpovědětVymazat
  10. Máš šikovnou dceru- to tedy ano! Já dceru nemám, takže radovánky kolem pečení a zdobení perníčků a cukroví se týkaly jen mně. Ovšem jejich konzumace to už byla jiná. Tam se synci snažili :-).
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  11. Péti, to jsou nádherné perníčky, takhle nazdobit jsem je nikdy nesvedla. Měj hezký den.

    OdpovědětVymazat
  12. Péťo, Míša je moc šikovná, celá po mamince, perníčky jsou nádherné. Už mám také napečeno, ale moc druhů jsem nedělala, pak to jíme ještě v lednu. :o) V sobotu chci cukroví nazdobit.
    Přeji krásné dny. D.

    OdpovědětVymazat
  13. Péti,dcera je moc šikovná,perníčky jsou krásné,měj se moc hezky.Marťa.

    OdpovědětVymazat
  14. Já taky dneska strávila den jako v cukrárně. Perníčky má dcera jako na výstavu.Ma pevnou ruku, krása.
    Tak ať dny pomalu plynou i u vás ...

    OdpovědětVymazat
  15. Krásné perníčky, dcera je moc šikovná :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za návštěvu blogu i milé komentáře, kterých si velmi vážím.
Mějte se krásně, Petra