pátek 14. prosince 2018

Předvánoční dárky

Zjistila jsem si jednu věc. Jsem normální sklerotik. Jinak to nazvat nemůžu. Až se stydím. Až při čtení včerejšího článku od Dáši jsem si uvědomila, že vám, sobě a hlavně Zdeničce něco dlužím. Článek, který jsem měla vydat už minimálně před několika dny, týdnem..... Článek, pro který už mám fotky připravené. A zapomenuté.....


Už pár měsíců mám od Zdeničky uháčkovaný nádherný šátek. Grindu. Zamilovala jsem si ji už když jsem ji u ní viděla nafocenou na blogu. A můžu vám říct, že ji nosím nejčastěji ze všech šátků, co mám. Znáte to? Prostě oblíbený kousek :) Jak se ochladí, bez šátků, šál nedám ani ránu. Ke Grindě mi ale chyběla čepice. Ty já v zimě taky nosím. Vzpomínám si na ty roky, kdy mi bylo čtrnáct, patnáct let, moje mamka mi čepici vždycky vnutila, já ji s otráveným obličejem natáhla na hlavu a za nejbližším rohem jsem si ji už rvala do kapsy. A dneska bych ji nejraději narazila mé dceři, která má období "bez čepice". Ale už to nějak nejde :)
Nicméně, mně už čapky nikdo nutit nemusí, beru si je dobrovolně :) A abych měla nějakou ladící ke Grindě, poprosila jsem Zdeničku, jestli by mi nemohla nějakou uháčkovat nebo uplést. A Zdeni nezklamala.  Čepice mi, jako vánoční dárek, doma přistály hned dvě. A nejen ty. Navrch ještě krásné uháčkované vločky. 




Zdeničko, jsi fakt úžasná ♥️ ! Nejen tím, co umíš, ale i tvou ochotou a srdečností. Díky tobě jsem měla Vánoce už s předstihem a věř, že radost to byla veliká.

♥️ Děkuju ♥️

Petra

PS:  lidi, že je to ale šikulka, co? :)




 

38 komentářů:

  1. Petí, Zdení, přenááádhernééé. Jak věci samotné, tak sladění, tak provedení. A současně ochota, vstřícnost, vděčnost, radost, nadšení. Jak já miluji, když se věci dějí tak, jak se dít mají. Moc tleskám!
    K.

    OdpovědětVymazat
  2. To není skleróza. Každá věc má v běhu života svůj čas. A čas na zveřejnění fotek nastal právě teď😀
    Šátek i čepice jsou nádherné, mají krásně sladěné barvy a perfektní zpracování. Já to mám úplně stejně. Čepice teď nosím dobrovolně, ale byly časy, kdy jsem je sundavala za nejbližším rohem. Posílám pozdravy! Romana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Romčo, je i úžasné pozorovat, jak se to po generaci opakuje :D Jak já teď vzpomínám na léta, kdy mi bylo tolik, co teď dceři :)
      Měj prima dny, Petra

      Vymazat
  3. No tyhle čepice bych taky nosila dobrovolně! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Zdenička ne nejlepší. Člověk se zlatými ručkami a zlatým srdcem jako bonus... Také já mám od ní poklad- dokonalého medvěda, co se u mě zjevil jen tak... Je skvělé, když jsou takové dobré duše v tomto blogovém světě a ještě větší, když je nenáhodně najdeme...
    Díky za ně, i za všechny, kteří dělají svět hezčí nám všem...
    Měj se Peti, moc hezky a ať děláš celou zimu parádu :o).

    OdpovědětVymazat
  5. Petro, Zdenička je opravdu moc šikovná. A navíc pilná - když vidím, kolik toho stíhá.... Šátek má hezky sladěnou kombinaci barev i vzor a čepice jsou taky pěkné.Tak ať Zdeniččiny výrobky pěkně hřejí

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný šátek a perfektní čepice. Od Zdeničky tomu jinak není. Její tvoření je moc hezké, čistě provedené, prostě super !!!
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  7. Zdenička je víc než šikulka,
    je úžasné mít takové přátelé!
    Krásné svátky a Nový rok přeji.

    OdpovědětVymazat
  8. Péťo, to je nádhera. Šátek je skvělý a čepice k němu krásně ladí. Musím Vás pochválit obě, jste holky nesmírně šikovné a zručné.
    Krásný víkend přeji. D.

    OdpovědětVymazat
  9. Péťo, dostala jsi krásný vánoční šátek, udělaný od srdíčka - jenom tak to Zdenička umí.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  10. Péťo, krásný dárek, ladí i hladí :o). Já mám krk taky stále zabalený a první čepici až letos. Koukala jsem na tvé perníčky, to neumím, obdivuji tu preciznost. A ráda bych pochválila i keramičení, líbí se mi co vyrábíš.
    Měj hezké adventní dny. J.

    OdpovědětVymazat
  11. Šatka je prekrásna ... a čiapky k nej neuveriteľne ladia ... nedivím sa, že ich rada nosíš ... Šatku si plánujem uháčkovať aj ja, lebo žiadnu ešte nemám ... a tu na blogoch je toľko inšpirácií ... Peti, nemáš náhodou na tento tvoj schému ? Peťka, prajem krásny víkend ... L.

    OdpovědětVymazat
  12. Péti,, vše je nádherné. Já jsem se k čepicím ještě neodhodlala :-), ale tyhle bych nosila. Měj pěkný víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, já bych měla hlavu jak rampouch, bez čepice. Normálně mi mrzne :D
      Měj prima dny, Petra

      Vymazat
  13. Milá Peti tak si tu pěkně bulím 😉❤️. Moc děkuji za tak nadherná, srdíčková pismenka..Nejvetší odměna je pro mne když se líbí a potěší...
    A s čepicemi to mám úplně stejné. Co jsem v mládí zatracovala, teď s hrdosti nosím 😉.
    A pšt.. máme čepici stejnou, jen já mám navíc bambuli. Opravdu se vracím do dětských let.😉
    Přeji ti nádherný třetí adventní víkend. Z🖤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeničko, jsi fakt moc šikovná :) Ještě jednou děkuju!! :)
      A s bambulí, ta musí být moc hezká. Ani já s nimi nemám problém vyrazit :D
      Měj prima dny, Petra

      Vymazat
  14. Dcerka se k tomu též dopracuje, je to běžný cyklus.
    Já nerada nosila košilku a dnes bez ní v zimě nevylezu z domu.
    Přeji příjemné ohřátí v nových modelech!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak se to postupně vyvíjí :D Co jsme jako děti nesnášely, to teď s oblibou vyhledáváme :D
      Simčo, měj prima dny, Petra

      Vymazat
  15. Co k tomu dodat. Zdeničku mám tu čest znát osobně, mohu jen potvrdit všechno, co si o ní napsala, ať jde o její šikovné ruce nebo úžasné srdce.
    Peti, měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  16. Tak to je dokonalá souprava;). Nádherně zvolené neutrální barvy, nadčasová kombinace.
    Užívej si krásný dárek. Eva

    OdpovědětVymazat
  17. Péti,čepice jsou nádherné,vločky taky.Já čepice nosím,ale jak píšeš,když jsem ji nosit musela,za nejbližším rohem,letěla do tašky.Dneska jsem ráda,že ji mám,každý se k tomu dopracuje.Jste prostě holky šikovné.Je fajn,chodit se kochat na některé blogy,pak si říkám,že ještě není tak zle,jak to někdy vypadá.Přeju krásné adventní dny,klid a pohodu celé rodince Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, přesně tak si to říkám i já :) Ještě v lidech dobro je a já věřím, že tak je na tom většina.
      Měj prima dny, Petra

      Vymazat
  18. Peťka, sú to naozaj krásne kúsky, ktoré zahrejú aj okrášlia. Mslím, že Teba už žiadne mrazy tejto zimy nemôžu zaskočiť :-). Maj sa krásne.

    OdpovědětVymazat
  19. Taky bych chtěla umět tak krásně háčkovat :)

    OdpovědětVymazat
  20. Krásne darčeky a verím, že potešili. Niekto má proste šikovné ručičky a veľké srdce :-)
    Pekný večer,
    A.

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za návštěvu blogu i milé komentáře, kterých si velmi vážím.
Mějte se krásně, Petra