pondělí 8. února 2021

Ledové svícny

 Krásný den, přátelé!

Předpověď počasí slibovala několik mrazivých dnů. Což je okamžik, na který čekám celý rok :o) Protože tyhle ledové krásky by za jiných teplot neměly dlouhou životnost. 



Návod je jednoduchý: já použila kyblíček od velkého jogurtu, užší kelímek, kamínky, drobnější přírodniny a vodu. Užší kelímek jsem vrchovatě naplnila kamínky, postavila doprostřed kyblíčku, do volného prostoru mezikruží pak dala různé přírodniny a zalila vodou. Kdyby měly dekorační přírodniny tendenci vyplavávat, není nic snažšího, než mrazit na etapy. Nejprve jen s trochou vody, jak zamrzne, zafixuje vetvičky a ony už při dalším nalití vody nevyplavou.

Venku svícny nemrazím, to trvalo i několik dní. Pomáhám si mrazákem. Za noc je hotovo. Už jsem svícny z ledu vyráběla několikrát. Tady se můžete podívat třeba na ty před dvěma roky a nebo tady, před třemi. 

Přesto, že už začínám vyhlížet pomaloučku jaro, dnešní sněhová nadílka mě docela potěšila. Konečně pořádná zima :o)  Co vy, vykouzlil sníh úsměv i na vaší tváři?

Mějte prima dny,

Petra




30 komentářů:

  1. Péti, ty jsou nádherné. Zatím jsem se do výroby nepustila, ale má hóóódně přituhnout, tak bych je mohla zkusit. Pokud najdu nějaké barevné přírodniny a nezapomenu. :o)
    Jsou moc fotogenické. :o)
    Přeji fajn týden. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, tak ať se povede :) Letošní mráz je na ledové svícny naprosto ideální :o)
      Měj prima dny, Petra

      Vymazat
  2. To je tak nádherný. V jednoduchosti krása. Snad se budu inspirovat )))

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné , jen ta letošní mírná zima mě odrazovala....ale díky za tip, teď je už třeskutá zima a určitě venku vydrží. Zítra otestuji s dcerkou. Krásné zimní dny přeju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je, Hani. Taky vždycky vyhlížím počasí. Aby alespoň nějaký den vydržely :)
      Měj prima dny, Petra

      Vymazat
  4. To je skvělé! Moc se mi svícny líbí!
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  5. Petro, moc hezké. Já dneska ani sníh pořádně nestihla zaregisgtrovat. Měla jsem praovní blázinec a jak mám HO, tak jsem ani paty nevytáhla, obvykou polední procházku jsem ani nestihla. Snad to zítra napravím a trochu si té bílé užiju (tání podle předpovědi počasí nehrozí :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, mně se to stává přes zimu taky často. Jak je brzo zima, ani se ven na procházku nedostanu. Jen ráno autem do práce a odpoledne zpět, to ta zima ani za kabát nestihne zalézt :o)
      Měj prima dny, Petra

      Vymazat
  6. Taky jsem už kdysi podobný svícen vyrobila. Naladila jsi mne. Mrzne, tak bych se zase mohla o něj pokusit.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  7. To je opravdu pěkná a originální dekorace :)

    OdpovědětVymazat
  8. Petro,to je nádherné.Jednoduché,ale nenapadlo by mě to.To musím vyzkoušet.Za chvíli jdu ven se psem,tak natrhám nějaké větvičky.
    Udělala jsi mi tím radost.
    Měj hezký večer

    OdpovědětVymazat
  9. Peti, viděla jsem jich letos už hodně, některé dost kýčovité.
    Ty je máš kouzelné!
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Péti,to je krása a jednoduchá.Měj hezké dny.Marťa.

    OdpovědětVymazat
  11. Krása, řekla bych s překvapením, nikdy nevíme předem jaký svícen bude. Hezké dny přeji. J.

    OdpovědětVymazat
  12. To je překrásné! Nádherný nápad! Moc děkuji za inspiraci i za návštěvu na mem blogu. Vůbec jsem o Vás nevěděla a teď mam další úžasný blog plný inspirace, který chci sledovat.
    Mějte se skvěle, Sabi

    OdpovědětVymazat
  13. Budu upřímná. Potěšil i zaskočil.
    Tolik sněhu jsem zažila naposledy jako malá holka. Zahrada je schovaná pod hromadou bílé radosti a netrpí při holomrazech. Opačná věc je, že stavím a v metrových závějích se brodí stavaři, kteří dělají interiérové práce a skutečně to není pravé medové.
    Tvá ledová krása je inspirativní a potěší nejen oko i duši.

    OdpovědětVymazat
  14. ...a budiž krásné, romantické světlo naděje z přírody👍😊

    OdpovědětVymazat
  15. Petí, máš je překrásné! Radost pohledět, radost svítit.
    Prima dny
    K.

    OdpovědětVymazat
  16. To je naprosto nádherné! Moc děkuji za super tipy. Zkusím příští rok, snad bude znovu skvělá zima:)
    Leník

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za návštěvu blogu i milé komentáře, kterých si velmi vážím.
Mějte se krásně, Petra