pátek 5. února 2021

Jsem tu :)

Krásný den, přátelé, moc vás všechny zdravím :)

nebyla jsem tu celý jeden měsíc. Ani tady, na mém blogu, ani na instagramu. Vynechala jsem i návštěvy jiných, mých oblíbených blogů..... Nebyl prostě čas. 

Zkouškové období mi dalo zabrat, tenhle semestr byl oproti těm předchozím opravdu náročný. Z práce jsem jezdila rovnou domů, jen jsem se najedla a šla se učit. A končila jsem dlouho večer, spíš v noci. Měsíc jsem téměř nevařila, neuklízela, na procházky nechodila. Ještě že mám chápající rodinu a odrostlé děti :) Ve všem mne zastoupily, tak jim musím poděkovat, protože jinak bych to asi nezvládla. Nejspíš bych to vzdala, protože jak se říká: "padala jsem skoro na hubu" Ale mám to :) Jsem přesně v polovině studia. Teď bude nějaký ten týden větší klid, tak se těším, že si zase užiju trochu rodiny, procházek, přírody i článků od mých oblíbených blogařek a blogařů, že zase vezmu do ruky nějakou pěknou knížku. 

Fotku k dnešnímu příspěvku nemám skoro žádnou. Nebylo prostě co fotit. Snad jen ptačího návštěvníka, co k nám pravidelně chodí každý den na jablečnou svačinu. Ten mě vždycky potěší :)



Přátelé, přeji vám pěkné dny a pevné zdraví :)

Doufám, že jste všichni v pořádku.

Petra





35 komentářů:

  1. Gratuluji ke zdárnému absolvování zkoušek. Obdivuji každého, kdo se pustí do dálkového studia, klobouk dolů :-).

    OdpovědětVymazat
  2. Peti,
    gratulujem, si šikuľka!
    A obdivujem Tvojho verného návštevníka :-)
    Pekný víkend,
    A.

    OdpovědětVymazat
  3. To je dobře, že jsi to zkouškové období zvládla, zvláště v dnešní náročné době. Ptáčci jsou nádherní :)

    OdpovědětVymazat
  4. Velká gratulace)))
    A teď už jen relax a odpočinek.

    OdpovědětVymazat
  5. Peti jsi úžasná... Moc gratuluji a skláním se před tebou.
    Posílám ti mnoho pozdravů a krásný víkend přeji. Z💙

    OdpovědětVymazat
  6. Moc gratuluji. Jsi dobrá !!!!
    Tak si teď ten klid kráásně užívej !
    Pěkný víkend !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  7. To je super, gratuluju :) Musí to být náročné. Taky přemýšlím o dálkovém studiu, ale nevím, jak bych to psychicky zvládala... a že pak chodím třeba dělat dvanáctky, tak to bych asi zase skončila na psychiatrii... asi na to prostě nemám.
    Jsem ráda za článek a těším se na další :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S prací na dlouhé směny by se to asi špatně kloubilo. A co ti budu psát, zkouškové je opravdu náročné. Nejen do množství učiva, co člověk musí absorbovat, ale i psychicky. Záleží, jak se každý se stresem pak umí sám vyrovnat.
      Rezzy, zdraví je důležitější než všechny školy :)
      Měj prima dny, Petra

      Vymazat
  8. Petro,jsi dobrá,moc gratuluji.
    Tak si teď všeho užívej,zasloužíš si to.
    Také krmím denně ptáčky.Dnes jsem jim dala i jablíčko,když jim tolik chutná.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, jablíčko milují hlavně kosáci. Nikdo jiný na něj u nás nechodí. A slunečnici tu si dávají všichni ostatní.
      Měj prima dny, Petra

      Vymazat
  9. Jéé krásná fotka...a obdivuju teda studium, mě stačí distanční výuka mých dětí, kdy se vracím ke všemu, co jsem měla už dávno zapomenout:-D sice mi učení nedělalo nikdy problém, ale učit se teď něco nového by se mi už nechtělo krom AJ , kterou se učím s dětmi. My měli ve škole jen NJ....takže gratuluji a přeju kousek toho klidu od učení;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, s malými dětmi a vlastní prací musí být jejich distanční výuka náročná. Hlavně psychicky. Držte se.
      Měj prima dny, Petra

      Vymazat
  10. Petro, gratuluji a obdivuji. Už bych něco takového asi nedala...
    Měj se krásně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, i pro mě, 25 let po maturitě, to je občas očistec :o)
      Měj prima dny, Petra

      Vymazat
  11. Péťo také ti moc gratuluji k tvému úspěšnému studiu a obdivuji. Věřím, že je to velmi náročné. Ptačí návštěva je milá a fotka je kouzelná. Přeji ti pohodová víkend. Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, ptačí návštěvy opravdu potěší. Člověk se při pohledu na ně hned usměje. Alespoň já to tak mám. A moc děkuju :)
      Měj prima dny, Petra

      Vymazat
  12. Přidávám se ke gratulantům! a fotky jsou moc milé!
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  13. Péti, i já ti moc gratuluji a obdivuji. Měj pohodový a odpočinkový víkend.

    OdpovědětVymazat
  14. Péti, moc gratuluji ke zvládnutí zkoušek, jseš fakt dobrá. :o) A je fajn, že i děti fungovaly a ty jsi se mohla učit. Máš skvělou rodinu.
    Přeji pohodovou neděli. D.

    OdpovědětVymazat
  15. Přidávám se a gratuluji, obdivuji. Krásná fotka, k nám létají jen na slunečnici. Péti, hezké dny měj. J

    OdpovědětVymazat
  16. Kdo umí, ten umí.
    Jen by to chtělo nyní chvilku odpočinku.
    Veliká gratulace !!!

    OdpovědětVymazat
  17. Jejda mane to jsou nádherné fotky :)
    Kdy naposledy se mi podařilo takhle z blízka zachytit ptáčka.
    Školu si v téhle době si ani nedovedu představit jak se učí. Jsem ráda, že jsem všechno zvládla před tímhle co teď přišlo. Ale obdivuji, jak to zvládáš :)

    OdpovědětVymazat
  18. Peti, že srdce gratuluji!
    Protože máme doma studenta, vzpomněla jsem i na tebe!
    Super, užívej obyčejného života! Helena

    OdpovědětVymazat
  19. Péti,opravdu moc blahopřeji a tedy klobouk dolů.Jsi vážně dobrá!Věřím tomu,že to je náročné,hlavně v této době,o to víc Tě obdivuji.Tak teď si zasloužíš odpočinek.Fotky ptačího návštěvníka jsou moc pěkné,milé.Hezký den a opatruj se.Marťa.

    OdpovědětVymazat
  20. Nádherné fotky! A moc gratuluji ke zkouškám!
    Pěkný den, Sabi

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za návštěvu blogu i milé komentáře, kterých si velmi vážím.
Mějte se krásně, Petra