středa 20. března 2019

Dny v posteli

Nevařím. Nepeču. Nevýletím. Nevyrábím. Nečtu. Nedělám nic. 
Jen ležím, občas poslouchám audioknihu. Marodím. Navštívila mě viróza. Potvora jedna. Nenechala mě ani číst, protože bolest hlavy pak byla k nevydržení. I proto jsem, moji milí blogeři, poslední dny zanedbávala návštěvu u vás. Nešlo to. Dnes už je to trochu lepší, tak vás jdu alespoň pozdravit. Sice jsem psala, že nic nevyrábím, ale mám tu z pátku přeci jen něco. Nemůžu vydat příspěvek bez fotky :o) 
Minulý týden jsem byla opět na jednom super kurzíku. Tématem byla šitá korálková brož. Doplnila jsem ji o poutka a šňůrku na krk a budu ji nosit jako náhrdelník.

Vyfotila jsem ji jen mobilem, tak odpusťte kvalitu fotky. Ani se mi dnes nechce vytahovat foťák a pak přesouvat fotky do noťasu. Pro dnešek to musí stačit takto... Díky, vy to určitě chápete :) Já si jdu  uvařit čaj a dát si nějaký ten vitamín v podobě ovocné svačiny. Snad to zimní supermarketové ovoce nějaký ten vitamín má. Jinak užívám i kysané zelí. Chutná mi a vitamínu C je v něm víc než dost :)


Mějte se prima,
Petra

30 komentářů:

  1. Petro, náhrdelník je krásný!
    Zrovna v neděli jsem si na tebe vzpomněla na farmářských trzích, kde byly stánky s drahymi kameny a minerály.Malý Šíma u nich strávil dlouhou dobu.
    Jako holka si pamatuji, že mě také fascinovaly.
    My snad už máme marodící týdny za s sebou !
    Tobě přeji, ať je Ti každým dnem lépe a lépe , ať si můžeš užívat jara plnými doušky !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, moc ti děkuju. Stále se mě viroza drží, no, co nadělám...
      Měj prima dny a užívejte si s Šímou sluníčka a krásných jarních dnů, Petra

      Vymazat
  2. Ahoj Peti,
    to musel byť super kurz, keď si vytvorila takú krásnu brošňu/náhrdelník.
    Hlavne Ti prajem skoré uzdravenie, nech si skoro fit.
    Pá,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adi, kurz byl moc hezký. Ono je to hodně o lidech... Už jsem zažila i kurzy, odkud jsem si sice odnášela hezký výrobek, ale pocity moc hezké ne. Tenhle naštěstí takový nebyl :)
      Měj prima dny, Petra

      Vymazat
  3. Péti, náhrdelník je opět nádherný, ten se bude nosit. :o) Na mne také vlezla nějaká viróza, smrkám, pšíkám a pokašlávám (suchý dráždivý kašel). No, a zítra jedu na poradu. Jinak bych asi také zalehla na pár dní.
    Přeji Ti brzké uzdravení a ať máš zase chuť něco krásného tvořit. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, doufám, žes to nakonec ustála a bacily zahnala!
      Měj prima dny, Petra

      Vymazat
  4. Peti, tak držím moc palce, ať ten moribundus brzy zaženeš, ale víš jak to je, možná jsi toho právě chtěla stihazt až moc a tělo chtělo stop stav.
    Tak mu to dopřej a brzy bude zase sluníčkové ;-).
    Brož je moc hezká, šikovné ručky máš.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, já jedu pořád na 150% procent :o) Ale je fakt, že tyhle jarní virózy mám snad každý rok. Ach jo, už nechci smrkat :o)
      Haničko, měj se krásně, Petra

      Vymazat
  5. Parádní náhrdelník, to by chtělo i nějaké slušivé oblečení, tak se brzo uzdrav, ať můžeš v obchodě něco pořídit (aby tě beránek nepokakal- víš jak se to říká) :-)
    Romana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Romčo, máš pravdu, na beránka jsem si ještě ani nevzpomněla :) Ale to doženu :o)
      Měj prima dny, Petra

      Vymazat
  6. Peti, skoro sa uzdrav ... veľmi pekný náhrdelník ... Maj sa čoraz lepšie :) ... L.

    OdpovědětVymazat
  7. Náhrdelník je moc pěkný. A ty se brzo uzdrav

    OdpovědětVymazat
  8. Prostě tělo si řekne, kdy si má odpočinout a kdy je potřeba vypnout.
    To mé mi minulý týden vyrazilo dech, poprvé jsem spala 15 hodin, asi jsem byla unavená .
    Brzké uzdravení !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wou, 15 hodin, to je úžasný!
      Simčo, moc děkuju :)
      Měj prima dny, Petra

      Vymazat
  9. Prajem rýchle uzdravenie...náhrdelník je úžasný.

    OdpovědětVymazat
  10. Náhrdelník je moc hezký!!! Přeji To brzké uzdravení, ale hlavně nespěchej. Vylež to pořádně.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  11. Peti, náhrdelník se ti moc povedl! Vkusný, elegantní kousek!
    Moc ti přeji, aby ti bylo dobře, dnes to vypadá na nádherný jarní den!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, moc ti děkuju. Ty poslední dny je nádherně, no zatím to sleduji jen za oknem.
      Měj prima dny, Petra

      Vymazat
  12. Pêti,taky mám virózu,ale musím chodit do práce,bohužel.Přes víkend jsem se sice léčila,ale chtělo by to vyležet,proto,když přijdu z práce,uvařím čaj se zázvorem,medem a jdu ležet.Nedá se nic dělat.Tobě přeju brzké uzdravení.Pa Marťa.

    OdpovědětVymazat
  13. Vždycky, když na mě dolehne nějaká viróza, říkám si, že alespoň dočtu nějakou knížku. Ale mám to většinou stejně jako Ty, nedá se to, bolí mě i koukat. Doufám, že už je lépe, smůla, že Tě to skolilo zrovna když na nás doráží jaro. Tak ať jsi brzy fit.
    Jindra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindřiško, no stále bojuju! Ale nedám se.... i když už mě to štve.
      Měj prima dny, Petra

      Vymazat
  14. Péti, ten náhrdelník je moc krásný. Brzy se uzdrav, ať je ti líp.

    OdpovědětVymazat
  15. Tiež som len tento týždeň skončila maródku, bola som na tom rovnako, nevládala som ani knihy čítať. Ale už je fajn. Pekný módný doplnok.

    OdpovědětVymazat
  16. Péťo, přeji ti brzké uzdravení. Tvůj šperk je nádherný..mám se zase čím inspirovat..Musím napat, že mě pořád není nejlíp...nic se nemá uspěchat, tak se hezky vylež! Inka

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za návštěvu blogu i milé komentáře, kterých si velmi vážím.
Mějte se krásně, Petra