pondělí 6. srpna 2018

Kuchyňské chňapky

Musím vám něco ukázat. Mám nové kuchyňské chňapky. Ne ne, nešila jsem je. Tuhle činnost bohužel takhle bravurně nezvládám. Ještě tak zašít rozpáraný šev, možná ušít povlak na polštářek....ale tím mé kamarádění se šicím strojem končí. 

 


Tyhle krásky jsem si objednala u paní Hanky na Fleru (klikni)
Zalíbilo se mi srdíčko, které měla v nabídce, ale nenašla jsem u ní k němu i rukavice. Napsala jsem jí, za chviličku přišla odpověď s nabídkou.  A během několika málo dní je ušila a poslala. Takovou rychlost jsem nečekala. Má toho v nabídce víc a určitě to nebylo naposledy, co jsem si u ní objednala. 





U nás se konečně trochu ochladilo, tak sbíráme síly před avizovaným opětovným vzestupem teplot. Snad je to letos už naposledy. Těším se na příjemné letní teploty, kdy budu moci vystrčit nos z domu i před západem slunce. Ty tropy nejsou nic pro mne. Pravda je, že momentálně na nějaké výlety nemám kondici. Poslední den před návratem z naší dovolené jsem si při ping pongu zvrtla kotník a skončila jsem po ošetření ve strakonické nemocnici s ortézou na noze. Na procházky si tedy musím nechat zatím zajít chuť.

Doufám, že vy se máte fajn a užíváte si léto někde u vody.
Vaše Petra


32 komentářů:

  1. Peti,
    za 1. Brzké uzdravení!
    za 2. Parádní šití i kup!
    za 3. Pátý týden dovolené "užívám" v podkroví, které se pomalu snažíme dávat trošku do kupy. Útěchou mi je o 2, někdy i o 3 stupně nižší teplota, než venku ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marionetko, moc děkuju za přání. Chládek v noci je u nás úplná spása!
      Mej se moc hezky, Petra

      Vymazat
  2. Peťka, dobre si nakúpila ... Srdiečko vyzerá že je praktické, dobre sa ním chytajú pokrievky i uchá hrncov ... U nás je stále horúco, i keď občas zaprší, k ochladeniu nedôjde ... Ale celkom som spokojná, mám teplo rada ... A keď je to už príliš, zaleziem do našich severných izieb a tam je príjemne ... v kuchyni pomáha ventilátor ... Maj sa dobre a rýchlo sa uzdrav ... L. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lauri, u nás už po dvakrát klesla v noci teplota ke 14 stupňům. To je fajn, na noc otevřeme všechna okna a pořádně dům ochladime. Přes den to stále stoupá přes 30.
      Mej se moc hezky, Petra

      Vymazat
  3. Péti, uzdrav se brzy. Hezky si nakoupila. Musím se tam podívat. Já bych to sice ušila, ale nebaví mě to. Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, ty umíš i šít? Ty jsi neskutečná. Je něco, co neumíš?
      Měj se krásně, Petra

      Vymazat
  4. Jsou parádní! Mně se moc líbí to srdíčko, to vůbec neznám. Vypadá moc prakticky. Dobře jsi pořídila!
    Ať jsi brzy OK! Pa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Dý, to srdíčko je fakt super :) moc příjemné do ruky.
      Mej se prima, Petra

      Vymazat
  5. what an elegant place and wonderful sharing my friend!
    i wish i can find translator on this blog to understand you more closely

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hi, thank you so much for visiting my blog. I added the translator, you can find it on the right. Have a nice day, Petra

      Vymazat
  6. Krásně sis nakoupila, chňapky jsou moc hezké.
    To současné teplo snáším přes den celkem v pohodě, víc mi vadily teplé noci. Teď už v noci teplota klesla, takže už je to dobré.
    Přeji Ti brzké uzdravení.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, ani mi nemluv..... horko i v noci, to se člověk vůbec nevyspí.

      Vymazat
  7. Chňapky jsou krásné a ten srdíčkový typ jsem ještě nikde neviděla. Věřím, že z nich máš radost.
    ZTeplo už mne taky zmáhá (já obecně nemám vysoké teploty ráda - i 25° už považuju za docela horko ;-) Teď jsem se zkusila projít venku (22 hodin) a je tam pořád vedro (28°). Máme vedro doma, vedro v kanclu - fakt už jsem z toho umořená.
    Ať máš nohu brzo v pořádku, abys mohla, až se ochladí, na nějaký výlet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, já mám to srdíčko taky prvně. Je moc příjemné, lehce se do něj vklouzne.
      Měj krásný den. Petra

      Vymazat
  8. Veľmi pekná a vkusná vzorka na látke. Naozaj krásny a praktický doplnok do kuchyne. Prajem rýchle uzdravenie.

    OdpovědětVymazat
  9. Peti, je vidět vkus i preciznost práce - dobře si nakoupila.
    Ta noha ať je brzo OK, ortéza v těchto vedrech není nic moc...
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, moc děkuju :). Máš pravdu, připadám si, jako bych měla na noze sněhuli :)

      Vymazat
  10. Dvakrát jsem se dnes snažila , zkusím na potřetí !
    Pro holku s velkým srdcem, nejsou ta srdíčka malá ?
    Hodím oko, protože by se mi moc takové krásné hodily.
    Opatruj se a čekám na zprávu, že zase skáčeš přes kaluže .... teď mi došlo, kdy byla někde nějaká kaluž během dvou měsíců ????

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, s těmi kalužemi je to letos sakra děs.....zatím neskáču, zatím se plazím. Ale i to je pohyb :D
      Měj se prima, Petra

      Vymazat
  11. Peti i já ti přeji brzké uzdravení..a i já se jdu juknout k šikulce na úžasné chňapky 😊. Jsou opravdu moc povedené, a to srdéčko vidím poprvé 😊.
    Měj se pokud možno krásně i s bolístkou.Z ❤

    OdpovědětVymazat
  12. Peťo, ty jsou.... a to srdíčko. Nádhera. Moc hezká látka, skvělé zpracování a budou i praktické, dobře sis vybrala.
    Přeji příjemné dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, ani se mi nechce je na vaření brát, abych si je neušpinila. Jsem to ale trubka, viď?!
      Měj se prima, Petra

      Vymazat
  13. Petí, moc hezké, do detailu vypracované. Vše jemně sladěno. Radost pohledět, radost péci :o)
    Prima letní dny
    Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katuško, to máš pravdu, opravdu jsem byla s výsledkem mé objednávky mile potěšena :)
      Měj se moc hezky, Petra

      Vymazat
  14. Dobrý kup:-)
    Jsou naprosto precizně dokonalé.
    Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, jsem ráda, že¨mohu říct, že stále ještě platí pořekadlo: zlaté české ručičky :)

      Vymazat
  15. Odpovědi
    1. Kejt, děkuji za komentík i návštěvu zde, na mém blogu :) Ať se ti tu líbí :)
      Krásný den přeji, Petra

      Vymazat
  16. Chňapky jsou super, mrknu k Hance. Ať ti to zase brzy chodí jako dříve :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Libbi, moc děkuji za návštěvu na mém blogu i přání zdravíčka. Noha už je lepší, sice zatím neběhám, ale chodit už můžu :) a to je fajn.
      Měj se moc hezky, Petra

      Vymazat

Děkuji vám za návštěvu blogu i milé komentáře, kterých si velmi vážím.
Mějte se krásně, Petra