sobota 2. března 2019

Dárky od Inky

A pak že je Pošta nespolehlivá! Dnes, v sobotu ráno, v 8.15 zvonek..... Jdu ven a ještě si říkám, kdo že to k nám jde. A u branky pošťák a že prý má pro mě balíček. No koukala jsem dost překvapeně. Že doručuje Česká pošta i o víkendu jsem opravdu neměla potuchy. 
A hádejte, co že mi to přišlo..... ☺️ Balíček od Inky. Kdo ji znáte, víte, že měla blogové narozeniny. A na mne se usmálo štěstí a patřila jsem mezi Inkou obdarované výherce ☺️




Musím říct, že balíček nepotěšil jen mě. Dcera už pokukovala po washi páskách, syn po čaji, on je čajový gurmán :) a manžel mi zvědavě přes rameno nahlížel taky. Takže se všichni pěkně podělíme :)  Zápisník "jak zpomalit čas" nikomu nedám, ten potřebuji sama víc než dost! No, kdo z nás ne, že?! :o) A ten ušitý roztomiloušek je, Inko, tvoje ruční práce?? Je sladký!
Moc ti děkuju! A ještě jednou gratuluju k narozeninám blogu! Jsem ráda, že jsem na něj před asi rokem náhodně narazila a od té doby k tobě můžu "chodit" pravidelně na návštěvu :)

Měj prima dny! A vy, milý čtenáři tohoto blogu taky!
Petra

PS: Inko, snad už jsi zdravá jako řípa!




21 komentářů:

  1. Gratuluju k výhře. Dostala jsi hezký balíček, určitě udělal radost.
    Já teď budu mít dilema, kdy blogové narozeniny slavit :-) - díky tomu, že jsem měnila platformu. Stávající blog mám teprve od loňského listopadu, ale do blogového světa jsem vstoupila už před 4 lety...

    OdpovědětVymazat
  2. Heč, mně přišel taky dnes balíček od Inky! Já jsem to nenafotila jen jsem na mém blogu Ince poděkovala. Tak jsem moc ráda, že Ty jsi foťák do ruky vzala.Co jsi rozbalila Ty, rozbalila jsem i já :-). A mám taky radost.
    K Ince jsem na blog chodila ještě před tím,než jsem založila blog můj.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko, svět blogerek je prima sešlost, viď?!
      Měj prima dny, Petra

      Vymazat
  3. Já se taky přidám, do třetice... Dnes ráno jsem obdržela balíček až do postele. To bylo překvapení a v něm spousta věciček, které jsem nevěděla ani na co jsou. .o) Také nafotím, ale dnes jsem to nestihla.
    Péťo, moc Ti gratuluji ke krásné výhře. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, to bylo milé překvapení hned ráno, viď?!
      Měj i ty prima dny, Petra

      Vymazat
  4. Aké milé prekvapenie ♥ U nás na Slovensku tuším v sobotu nedoručujú. Ďakujem, že si mi pripomenula túto super súčasť blogovania... tuším tiež tento rok urobím. A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alexi, i já jsem ze sobotního doručování byla opravdu a mile překvapená :) No a z dárečků samozřejmě potěšená :)
      Měj prima dny, Petra

      Vymazat
  5. Péťo,gratuluji k výhře.
    Inka připravila krásné věci. Užij(te) si je :-))))

    OdpovědětVymazat
  6. Peti, tiež ti chcem pogratulovať k výhre ... Sú to všetko maličkosti, ktoré vedia urobiť obrovskú radosť ... Užívaj krásne predjarné dni ... L.

    OdpovědětVymazat
  7. Péti, krásné dárky jsi dostala. Inku znám už léta, takže ten pejsek je určitě její vlastní práce. Měj pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat
  8. Peti, už jsem před časem u Inky taky vyhrála a vím, jak hezké jsou dárky od ní!
    Moc ti je přeji, zdá se, že udělaly radost celé rodině :o)
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, opravdu, všichni jsme nakonec byli obdarováni :)
      Měj prima dny, Petra

      Vymazat
  9. Peti, moc gratuluji k výhře Dostala se do těch pravých blogackych rukou. Dárečky vypadají všechny skvěle.
    Tak si jich pořádně užijte, vy všichni doma ;-)

    OdpovědětVymazat
  10. Pěti, mám radost, že maličkosti potěšily. Sama jsem byla překvapená, když mi na poště nabídli, zda mohou doručit v sobotu:o)..měj se moc krásně. Mně tělo vypovědělo službu a už týden jsem na neschopence. Horečku jsem už nerozchodila:o(..ale bude líp...zítra nám začínají jarní prázdniny, tak snad už pak budu fit. Krásné dny..Inka

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za návštěvu blogu i milé komentáře, kterých si velmi vážím.
Mějte se krásně, Petra