pondělí 9. listopadu 2020

Soutěž ♡♡ tak trochu předvánoční ♡♡


Krásný den přátelé!

Já vím, do Vánoc ještě trochu času zbývá, ale přiznejte se, kdo z vás už na ně nepomyslel? Vymýšlení dárečků, abychom potěšili naše blízké, to už zní ze všech stran. Začínáme opět lovit v našich receptech po mamince a babičce a přemýšlíme, které cukrové letos upečeme. U nás už jsme si vychutnali  i horký večerní svařák, protože už 6 dní nesvítí sluníčko a od rána do večera tu máme mlhu. Tolik dní po sobě jsem to snad ještě v Plzni nezažila a ani předpověď počasí na další dny neslibuje zlepšení.

Pro někoho z vás, kdo už na Vánoce alespoň trochu myslí, tu mám soutěž. Jestli se vám líbí korálková hvězdička, stačí si o ni napsat do komentáře. V pátek, 13. listopadu, krásné datum :o), vylosuji jednoho vítěze. Stejná soutěž bude probíhat i na Instagramu ツ


kvězda z korálků

hvězdička z korálků

vánoční drátovaná hvězda

hvězdička z korálků

vánoční korálková hvězdička

korálky tvoření

korálkové tvoření

tvoření z korálků

Hvězdičky jsem tvořila z drátů a korálků. Jsou každá trochu jinak velká, tu největší jsem fotila v rukách naší Míši. Já ji mívám ve vánočním čase zavěšenou na vlasci v okně. 
Tak kdo byste ji chtěl, zkuste štěstí a napište si o ni :)

Mějte prima dny, Petra




38 komentářů:

  1. Peti,
    si šikovnica šikovná, všetky hviezdičky sú krásne, ale pre mňa naj je tá strieborná s bronzovým a zlatá :-)
    U nás je dnes hmla a sychravo, ale na varené víno zatiaľ nedošlo...ale čo nebolo, môže byť :-)))
    Maj sa krásne, pekný týždeň,
    A.

    OdpovědětVymazat
  2. Pokouším štěstí! Taková krásná hvězdička by u nás místo našla :-).
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Petro,
    hvězdy máš nádherné :-)
    My je vždycky se Šímou z komponentů skládáme ve skanzenu na vánočním tvoření, letos tedy asi nebude :-(
    A máš pravdu, že Vánoce už se blíží, v některých obchodech už mají i výzdobu :-o
    Zkusím, tedy štěstí u tebe !
    Měj se moc hezky a přeju více sluníčka!
    U nás na východě se s mlhou střídá, naposledy na nás vykouklo v sobotu :-)
    Krásný tvořivý a zdravý listopad!
    Ilona

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Péti, hvězdičky jsou nádherné, jsi moc šikovná. Této soutěže se ale nezúčastním, protože už dvě úžasné, do růžova zbarvené, hvězdičky od Tebe mám a visí mi celoročně na okně v pracovně. Právě na ně koukám. :o)
    Tak přeji hodně štěstí všem soutěžícím, určitě bude mít výherkyně obrovskou radost, jako já loni. Péti, teď koukám, ale ono to už bylo předloni, to to letí.
    https://fotodasaf.blogspot.com/2018/12/ruzove-hvezdicky.html
    Držím pěsti všem zúčastněným a Tobě přeji krásné podzimní dny. D.

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Péťo,
    hvězdičky jsou nádherné všechny.Krásná je ta v rukách Vaší Míši.Jsi neskutečně šikovná a tak i já zkusím štěstí si o tuto krásu zasoutěžit.Třeba budu mít štěstí a hvězdička si i u nás najde své místečko .Přeji krásný den a mnoho štěstí a trpělivosti při tvoření těchto nádherných hvězdiček. Jana

    OdpovědětVymazat
  7. Ty jsou taaaaak krásné a úžasně nafocené. Mám podobnou z Flerjarmarku, ale další bych se nebránila.
    Hodně radosti z tvoření přeji.

    OdpovědětVymazat
  8. Jedna hezčí než druhá..Fakt super..Hezký den Ilča

    OdpovědětVymazat
  9. Snad se i na mně usměje štěstí, ruční práce a krása nesmírná a udělá tolik útulna, krásy a radosti. Pěkné to Vaše tvoření Ifka

    OdpovědětVymazat
  10. KRÁÁÁÁÁSNÉ ,DĚLÁM RUČNÍ PRÁCE RŮZNÉ ALE KORÁLKY NEUMÍM zdravím jANA

    OdpovědětVymazat
  11. Peti, krásné hvězdičky, mám takové tři podobné z nejkrásnějšího Mikulášského jarmarku ve Valašských Kloboukách, který letos určitě nebude a mě je z toho fakt do breku. Jinak jsem podobné tvořila s dětma, takže výhru přeji ostatním účastnicím ;-) jinak u nás na Valašsku byl krásný prosluněný víkend až dnes se objevila mlha, která ukryla celé město a snad jen u nás vykukovalo sluníčko, ale zima už teda je.

    OdpovědětVymazat
  12. Peti, dokonalou krásu tvoříš, je skvělé takovou krásu držet v rukou. Hvězdičky jak od hvězdáře. Jedna hezčí než druhá.
    At dělají radost každému, kdo ji bude držet v ruce...

    OdpovědětVymazat
  13. Zdravím a také zkusím štěstí, umíte moc krásné vánoční hvězdičky. Jste šikulka, já umím jen háčkované. HelenaK

    OdpovědětVymazat
  14. Oh, to je nádhera. To bych chtěla někdy umět. Na Vánoce už myslím a přemýšlím, čím udělat radost svým blízkým. Mám dojem poslední dobou, že čas je nějak splasenejsi, pomalu čas zadělává perníkové těsto..
    Krásné podzimní dny.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
  15. Milá Peti, jedna hvězda hezčí než druhá.Pokusim se o štěstí.Preji krásné dny . Vlasta

    OdpovědětVymazat
  16. Díky za milou soutěž. Hvězdičky jsou moc povedené.
    Na Vánoce myslím... sháním dárečky; dneska jsem nakoupila nová vykrajovátka a těším se na advent.

    OdpovědětVymazat
  17. Zdravím vás,hvězdy jsou nádherné-zkusím štěstí.
    Krásný večer.Lenka

    OdpovědětVymazat
  18. nádherné hvězdičky-šikovné ručičky...Třeba se na mě usměje štěstí.Zdena

    OdpovědětVymazat
  19. Moc krásné všechny, jste šikulka. Katka

    OdpovědětVymazat
  20. Petro, neodolám a taky zkusím štěstí. Tvé hvězdičky jsou krásné.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  21. Jak už jsem psala na IG, jsou prostě kouzelné! Krásné připomenutí, že advent a Vánoce jsou už skutečně nedaleko.
    Jsi moc šikovná, Peti. Tohle tvoření mě nějak minulo. Najednou vidím stromeček mé babičky, ta měla korálkové ozdoby, ale pokud si pamatuji, byly spíš na niti, jakoby šité.
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  22. Péti, to je nádhera. I já už na Vánoce myslím a některé dárky už mám doma. Měj pohodový den.

    OdpovědětVymazat
  23. Zkouším štěstí, hvězdička je moc krásná, vzpomínka na vánoce z dětství. Krásný den, Blanka

    OdpovědětVymazat
  24. Petro,hvězdička je nádherná a tak pokusím štěstí.
    Připomíná mi dětství.Měli jsme doma takovou velkou hvězdičku na špičku vánočního stromečku.Ten vždy zdobil tatínek.Hvězdičku si vzala na památku nejmladší sestra.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  25. Nádherné hvězdičky, i já zkusím štěstí.
    Přeji pěkné dny.

    OdpovědětVymazat
  26. Krásné hvězdičky jsi vytvořila. Vyzkouším štěstí při losování. Přeji klidné a zdravé dny. Marie

    OdpovědětVymazat
  27. Ty jsi kouzelnice Péťo, takové krásné hvězdičky mne úplně nadchly. Jsou nádherné!
    Na Vánoce se již začínám těšit, mám je opravdu ráda. Sice již tolik nepeču, dárků si navzájem již pod stromeček nedáváme, raději se scházíme, povídáme. Pár dárků jsem již objednala přes e-shopy, letos to jinak asi ani nepůjde. Nějaké tvořím pletením :-).
    Měj krásné dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  28. A co vůbec slavíme ?? Máme nějaké výročí ?
    Podívej, pátek 13tého je výzva pro člověka jako jsem já, ve třech dnech se mi povedlo ..zamknout centrálním klíčem nastartované auto, zapomenout vypnout plynový hořák a pak záhy explodovala deska z tvrzeného skla a půl dne jsem hledala vitamíny, které byly v mrazáku.
    Já nepochybuji, že jsem se narodila na šťastné planetě, tudíž proč nezkusit osudný den, že ?
    Jinak také přemýšlím, co péct. Ale nějak zvláštně je to celé v mlze a to jsem dlouho nic nepila :)))

    OdpovědětVymazat
  29. moc hezké a tak zkusím štěstí.Jana Vránová

    OdpovědětVymazat
  30. Ty hvězdičky jsou úchvatné. Jste moc šikovná.
    Přeji krásné dny.
    Irena N.

    OdpovědětVymazat
  31. Dobrý večer,moc pěkná hvězdička.ráda zkusím štěstí,Helena.

    OdpovědětVymazat
  32. Já taky zkouším, jsou úžasné, Beata.

    OdpovědětVymazat
  33. Milá Péťo,
    hvězdy jsou kouzelné - moc :) Také zkusím štěstí.
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  34. Krásná, pokusím štěstí ...
    Přeji hezké listopadové dny, Jitka

    OdpovědětVymazat
  35. Péťo, hvězdičky jsou krásné i já vyzkouším štěstí.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  36. Jsou krásné. Všechny. Obdivuji vás, všechny trpělivé, kteří jste schopni něco takového vytvořit! (A ta první, "baňatá", tak ta je nejvíc... :-))

    OdpovědětVymazat
  37. Vaše hvězdičky jsou opravdu mooooc krásné. Pokouším štěstí... Dende

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za návštěvu blogu i milé komentáře, kterých si velmi vážím.
Mějte se krásně, Petra