pátek 13. listopadu 2020

Vyhlášení výherce vánoční hvězdy :)

 

Krásný večer přátelé.

Moc vám všem děkuju za vaše komentáře. Opravdu jste mě potěšili, tolik se jich sešlo ッ Losování se tady, na blogu, usmálo na komentář č. 6, tedy na paní Janu
Janičko, napište mi na emailovou adresu: obycejneradostizivota@seznam.cz 
Předáme si kontakty a balíček s velkou hvězdou může letět rychle k Vám :)




Mějte všichni prima dny. 

Petra K.

14 komentářů:

  1. Dobrý večer,
    mám neskutečnou radost z výhry,moc děkuji Jana

    OdpovědětVymazat
  2. I já gratuluji výherkyni a Petře děkuji za krásnou soutěž.

    OdpovědětVymazat
  3. Péti, i já se přidávám ke gratulaci výherkyni. Tvoje nádherná práce jistě potěší. Měj pěknou sobotu.

    OdpovědětVymazat
  4. Posílám gratulaci Janě a pozdravy tobě, Peti!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Paní Janě k výhře moc gratuluji :)

    OdpovědětVymazat
  6. This look amazing. Thank you for sharing.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/11/peter-thomas-roth-rose-stem-cell-bio.html

    OdpovědětVymazat
  7. Gratuluji výherkyni k hvězdičce

    OdpovědětVymazat
  8. Něžná krása. Gratuluji výherkyni. J.

    OdpovědětVymazat
  9. Gratuluji paní Janě ke krásné hvězdičce :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za návštěvu blogu i milé komentáře, kterých si velmi vážím.
Mějte se krásně, Petra