sobota 5. května 2018

Hrnčířské trhy v Berouně...

...kdo by je neznal.....Dvakrát do roka jezdíme. Máme to tam moc rádi,  tak nevynecháváme ani ty podzimní. Přestože normálně cestujeme většinou autem, do Berouna jsme si zvykli jezdit vlakem. Za hodinu jízdy rychlíkem jsme tam, bez stresu, kde zaparkujeme. A kromě jiného, ta krajina z vlaku mě fakt baví. Je to zase jiný pohled, než ten notoricky známý, dálniční.....


Lidí bylo už po ránu hodně. Opravdu hodně. Už v 9 hodin jsme sotva procházeli mezi stánky. 









Ale stojí to za to. Z každého trhu si alespoň maličkost dovezeme..... tam se nedá nic nekoupit. Vždyť to asi znáte..

Třeba jsme se tam dnes potkali a ani o tom nevíme. Tak kdo jste se byl podívat?

Mějte prima prodloužený víkend.

Petra


29 komentářů:

  1. Tak dnes už je to druhý příspěvek z Berouna. Takže kochám se tou krásou. Pro nás je to trochu z ruky, ale podobné trhy (v menším rozsahu) bývají v Kohoutově, což je obec ne až tolik vzdálená. I na kole bych tam pořídila dojet :-). Na takovýchto akcích bývám nesvá. Nakupovala bych a nakupovala :-). Držím se jak mohu, ale stejně s něčím odejdu.
    Díky za fotky a měj hezkou neděli!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, já myslím, že příspěvků z Berouna teď bude víc 😀 Tolik lidí tam bylo, že mezi nimi muselo být určitě i spoustu blogerek ☺
      No, a s nákupy....já taky neodolám. Alespoň drobnost ☺
      Měj se krásně. Petra

      Vymazat
  2. Péti, Beroun je pro nás z ruky, ale jak víš, máme za sebou Nelahozeves. Ale okolo Berouna to znám, je tam nádherná krajina. Měj pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A v Nelahozevsi máte taky nějaké pěkné řemeslné trhy?
      Marti, měj se báječně! Petra

      Vymazat
  3. Já bych se tak ráda někdy podívala na hrnčířské trhy do Berouna :-) Takže moc děkuji aspoň za malé nahlédnutí :-) Krásnou neděli Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Peti tak já jsem se tam procházela ve stejnou dobu s tebou 🤗..
    My jsme byli letos poprvé a ne na posled. Úžasná atmosféra a nádherné věcičky..Take nejedeme s prázdnou.Dnes ještě Lužná u Rakovníka a okoli..Bydlikem se krásně cestuje.
    Krásnou neděli přeji,pa Z❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, to bylo lidí, viď. Poslední roky je jich každý rok víc a víc. Pamatuju leta, kdy jsme ráno v 8 chodili mezi stánky naprosto volně a do 10 hodin to šlo v pohodě. Je vidět, jak rostou každým rokem na oblibě.
      Měj prima dny, Petra

      Vymazat
  5. Tak tam bych si vybrala. :-) Díky za ukázku z trhů, Péťo!
    Krásnou neděli přeji, pa.

    OdpovědětVymazat
  6. Peťo do Berouna to máme trochu z ruky, ale loni jsem objevila trhy v Bechyni a ty mne dostaly. Odnášela jsem si z nich spoustu věcí, ale na pítko pro ptáčky jsem zapomněla. Tak snad letos. :o) Psala jsem o nich tady: https://fotodasaf.blogspot.cz/2017/07/keramicke-trhy.html
    Přeji krásné dny. D.

    OdpovědětVymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

  8. Ještě jsem chtěla napsat, že i v Berouně bych si něco vybrala a fotky se Ti moc povedly. Pa D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta pítka jsou nádherná. Já doma nějaké mám, ale takové by se mi taky líbilo! A letos se na trhy do Bechyně chystáš?
      Měj se krásně. Petra

      Vymazat
  9. Peťa krásne fotky. Dufam, že raz tam pôjdem aj ja.
    S pozdravom Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, drzim palce, ať se to jednou podaří. A moc děkuju za návštěvu!
      Měj se krásně. Petra

      Vymazat
  10. Nevím jak bych se udržela na uzdě :o)), protože keramiku mám moc ráda. Na vyloženě keramickém trhu jsem nikdy nebyla a když vidím na fotce to obrovské množství lidí, tak to by mne snad i odradilo. Nemám ráda davy. Cesta vlakem by se mi Péťo také líbila, člověk si vlastně cestu daleko více užije v klidu.
    Já nyní sháním veliké hliněné květináče na zahradu a zjišťuji, že je to vlastně docela problém.
    Krásné dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, ty davy, to je pravda, že jsou rok od roku horší a horší. Lidé se zřejmě opět vrací ke kořenům. Ke starému řemeslu a dobrému výrobku. A české ruce to prostě umí......
      Měj se krásně a ať brzy květináče seženete.
      Petta

      Vymazat
  11. Petro,
    každým rokem se chystám do Berouna či Kunštátu a ještě nikdy to nevyšlo ! :-o
    Máme to oboje z ruky a také mě odrazují ty davy lidí od rána a bojím se bojím, že i peněženka by to nezvládla ;-)
    Tak třeba jednou !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, doporučuji Ilonko jet rovnou s omezenou částkou v peněžence. Odolat se nedá! Je tam tolik krásných věcí! ☺ Ještě se mi nestalo, ze bychom nic nekoupili 😀
      Krásné dny ti přeji. Petra

      Vymazat
  12. Od nas tri hodiny vlakem s prestupy...i tak bych se tam rada nekdy podivala.V nedeli neni treba lidi mene ? Mejte se sedmikrasne.JP

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, v neděli bývá trošičku volněji. Ale zase někteří prodejci už mají vyprodáno a nebo mají pryč ty hezčí kousky. Tak je to holt daň za výběr zboží.
      A cestu, tu byste tedy měli dlouhou!
      Přeji moc krásný zítřejší volný den!
      Petra

      Vymazat
  13. V Beroune je zrejme táto akcia už tradíciou, lebo fotky som postrehla na niektorých blogoch. Tam by som sa niekedy určite rada vybrala, len neviem v akom stave by skončil náš bankový účet...asi je len veľmi ťažko odolať tým nádherným vecičkám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni, tradice to je, ale až porevoluční. Myslím, že podzimní začaly v roce 1997 a jarní se přidali až od roku 2003. Ale rychle získaly na oblibě. A aby ne, té krásy!
      Měj se báječně. Petra

      Vymazat
  14. Peti, děkuji za reportáž. V Berouně jsem na trzích nikdy nebyla, zatím to nějak nevyšlo. Jen jednou v Kunštátě, dokonce i můj muž chtěl zůstat déle...
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je Helenko zajímavé. Se mnou na ně jezdí taky muž. Normálně nákupy jako chlap vyloženě nemá rád, ale trhy v Berouně, to je jiná. Ty se mu líbí.
      Měj krásný den. Petra

      Vymazat
  15. Péťo, to Ti docela závidím! :-D Já řemeslné trhy miluji!! Ač je nemáme moc daleko, podařilo se nám tam jet jen jednou....nějak nám ty jejich termíny kolidují, i když v Berouně jsme byli mnohokrát :-D. Snad se zadaří na podzim ;-). Akorát to parkování je v Berouně hrozné, pro turisty skoro nikde žádné místo :-(, ještěže je tam ten aquapark ;-).
    Měj se krásně. ZaZa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zazi, my jsme právě kvůli parkování a dopravě po Berouně začali jezdit vlakem. Ale vím, že když člověku nevadí jít těch pár bloků, zaparkovat se dá v horní části Berouna o něco lépe. My parkovali např. v ulici Na vinici nebo Vít. Hálka a ten kousek jsme došli. V centru to vůbec nemá smysl hledat.....
      Snad vám ten podzim vyjde, budu držet palce!
      Měj se prima, Petra

      Vymazat
  16. Péťo ty musely být nádherné. Budu je muset někdy navštívit, vypadá to, že to jsou asi největší keramické trhy. Krásně věci, líbí se mi ty zápichy- houbičky, ty by nemuseli být těžké, mohla bych je taky zkusit ať mám co zapíchat na záhonky.

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za návštěvu blogu i milé komentáře, kterých si velmi vážím.
Mějte se krásně, Petra