pátek 10. srpna 2018

Ještě jednou Jižní Čechy

Všechny vás zdravím z konečně ochlazené Plzně!

Dnešní den se nesl v duchu běhání po nákupech, úřadech, návštěvách...... Jinak si to neumím vysvětlit. Ve městě jsem viděla tolik lidi, jak už dlouho ne. Ty poloprázdné ulice, které sálaly horko ještě dlouho do noci, se po ochlazení na nádherných 22 stupňů, naplnily lidmi. Většina si mohla konečně vyrazit po obchůzkách a nebo na procházku, aniž by po dvou minutách propotila tričko.  

Já si na nějaký výlet ještě budu muset počkat, noha se mi zatím krásné vybarvila a ještě bolí, ale už je to o moc lepší. Tak tu teď třídím fotky z dovolené v Poříčí v Jižních Čechách, několik jich mám i pro vás.





Tohle soustrojí stojí už mnoho let za vodním mlýnem. Už se v něm nemele,  místo toho v něm můžete strávit dovolenou. Je z něj penzion.



A takto nádherně čistou vodu má Otava :)









Mějte se všichni moc krásně. A vám, ke kterým ještě studená fronta nedorazila, to především na Moravu, vám ji od nás, ze západu posíláme.  Už zítra si i vy od horka na chvilku oddechnete.

                                     Petra




19 komentářů:

  1. Já jsem z těch tvých fotek vždycky paf, až jednou vykouzlím to slovo, které je vystihuje, budu štastná.
    Včera mi v práci na nohu spadl chladící agregát, nohu mám barevnou a oteklou, do pondělí jí musím přesvědčit, že se Sofinkou v pondělí na hory musí prostě odjet.
    Ano, dnes byl všude přebor, lidé vyrazili nakupovat, do města, začali víc žít. A já s nimi.
    Krásný víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Agregát? No to musela být šlupka! Au au.....
      Simčo, moc držím palce, at se noha umoudří a dovolenou na horách si se Soptíčkem užijete se vší parádou.
      Petra

      Vymazat
  2. Peťo, krásnou dovču jste měli a moc hezké fotky. Makovice jsem už dlouuuuho nefotila, tak snad je na cestách ještě potkám. :o) Voda v Otavě je opravdu čisťounká, jako u moře.
    Přeji příjemný víkend. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo,já viděla makovice taky po dlouhé době a neodolala jsem :)
      Hezký den, Petra

      Vymazat
  3. Nádherné fotky z moc pěkné dovolené.
    Eva

    OdpovědětVymazat
  4. To jsou tak krásné záběry, muselo tam být dokonale.
    Pohodové další srpnové dny.
    A moc děkujeme Plzni za pár kapek i tady u Brna;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Hani, bylo to tam báječné..... zase za rok, snad se nám povede....
    Mej se prima, Petra

    OdpovědětVymazat
  6. Fotky prozrazují, že bylo krásně vám, makovice jsou úžasné.
    Pěknou neděli měj. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, bylo to fajn, to tedy ano :) A makovičky se mi moc líbily. Pár jsem si jich i utrhla, rostli i na remízku, tam snad nikomu chybět nebudou :)

      Vymazat
  7. Ty fotky jsou tak nádherné, že bych se tam hned rozjela! Snad mi pár dní na jihu vyjde.
    Peti, ta noha... to mě je tě líto, snad budeš brzo fit!
    Posílám pozdravení, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, děkuju moc, noha už je lepší, už to zvládám i bez fr. hole :)
      Měj se prima,Petra

      Vymazat
  8. Péťo, teda, to jsou tak krásné fotky! A čiší z nich taková pohoda... Muselo tam být nádherně. Hned jdu mrknout na mapu, kde je Poříčí. :-)
    Měj se moc fajn a ať je noha brzy ok. Pa.

    OdpovědětVymazat
  9. Tak nevím, jestli se tvůj blog jmenuje správně! :-) Fotíš takovou krásu :-) Krásné:-) moc K

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kejt, taky to tak vidíš? Že to obyčejné a prosté je nakonec to nejkrásnější...... :)
      Měj se moc hezky, Petra

      Vymazat
  10. Průzračná voda, makové pole, vodník, mlýn. To všechno utváří jedinečnou atmosféru, kterou jsi svým fotoaparátem vykouzlila, Peťo. Je to čirá krása.
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Henrietko, moc ti děkuju za pochvalu, opravdu mě tvá slova moc potěšila :)
      Krásný den, Petra

      Vymazat
  11. Otavu znám dobře, trávila jsem tam dětství. Stále tam ještě má táta chalupu přímo u vody na Slaníku hned pod Strakonicemi...je tam krásně, tak jste si to určitě pěkně užili. Přeji krásné zatím nekončící léto... Petruš....S:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za návštěvu blogu i milé komentáře, kterých si velmi vážím.
Mějte se krásně, Petra