neděle 9. září 2018

Trhy v Berouně

Ahoj vám všem!

Trhy v Berouně nemůžeme vynechat. Jezdíme pravidelně, už  mnoho let, v květnu i září. A jezdíme vlakem. Nestaráme se o to, kde zaparkovat, kdo z nás si může dát pivo nebo sklenku vína... Máme to z Plzně rychlíkem na hodinu, tak to není nic, co bychom nezvládli. Letos opět přálo počasí. Vyrazili jsme až odpoledne a domů se vraceli za tmy. Bylo to krásně strávené odpoledne i večer. Beroun za to prostě stojí. Pro mě je to taková srdeční záležitost :)















   

Ani my jsme neodolali a pár kousků si koupili. Něco pro radost, něco k užitku. Ono to zkrátka nejde odolat :) Taky to tak máte?
Mé nákupy vám ukážu zase až jindy, nemám je ještě ani vyfocené,  což musím udělat rychle, než část rozdám těm, pro koho jsou :)

Mějte se báječně,

Petra


34 komentářů:

  1. Na jednu stranu je mi líto, že to mám dost z ruky, ale na druhou stranu bych byla jak v Jiříkově vidění, protože mám keramiku moc ráda. Asi bych musela nechat peněženku doma :o))). Tam musí být tolik nádherných věcí, ach ach.
    Péťo měj se hezky.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, to máš pravdu. Chce to jezdit jen s menší hotovostí a bez platební karty. Jinak je rodinný rozpočet ohrožen :)

      Vymazat
  2. Škoda,že není Beroun blíž, krásné kousky jsou tam 😉 tož si dám aspoň ten burčák pro lepší náladu 😆 hezkou neděli!
    Ilona

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, třeba vám to vyjde někdy v budoucnu. Mnoho lidí si na tu dobu vezme dovolenou, podívá se na trhy a zároveň stráví pár dní ve středních Čechách. Zajímavých míst je tu spoustu :)

      Vymazat
  3. juuuj, nádherné veci tam mali! Škoda, že je to pre mňa tak veľmi ďaleko!

    OdpovědětVymazat
  4. Tak se těším, až nám odtajníš své nákupy :)

    OdpovědětVymazat
  5. Péti, jsem zvědavá, co jsi koupila. Já jsem si letos na hrnčířských trzích v Nelahozevsi na zámku nic nekoupila. Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si někdy nakoupím a někdy třeba jen drobnůstku za 50,- , abych nejela úplně s prázdnou :) Ale v Berouně jsou trhy tak velké a počet keramiků neskutečný, že si každý zákazník prostě podle svého vkusu vybere :)

      Vymazat
  6. Ještěže to mám docela daleko. To bych se tedy musela docela dost ovládat. Jsem taky moc zvědavá, čemu jsi Ty neodolala.
    Měj se moc hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné věci jsi vyfotila. Já na berounských trzích nikdy nebyla (přitom od nás to není žádná dálka) - trhy nejsou zrovna prioritou mého muže ;-), takže vždycky nakonec vyhraje jiný program. Ale nepochybně bych si taky něco vybrala - jen ta tvých fotkých mne zaujaly jedny hrnečky a netřeskové květináčky...
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My jezdíme s manželem. Normálně na podobné akce taky nemusí, ale ty berounské ho nějak chytly za srdce. My to pojímáme opravdu jako výlet se vším všudy.... Ten den si vyhradíme v podstatě téměř celý. Ale z dálky naštěstí nejedeme :)
      Stáni, měj se moc hezky, Petra

      Vymazat
  8. Peti, děkuji za reportáž! Musí to být ráj! Snad se tam taky jednou podívám!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Peti, také jsme byli, dokonce "už" počtvrté :) A jak píšu u sebe, nechápu, kudy jsem chodila, že jsem spoustu věcí z fotek u tebe, neviděla ;) Prima dny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Henrietko, mám to tak každý rok.... vždycky něco přehlédnu :) Je tam toho moc :)
      Měj se moc hezky, Petra

      Vymazat
  10. Krásné...mohu se zeptat na jméno prodejce 3.fotecky zhora a 4.od spodu?Těším se na další reportáž. Děkuji.JP

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, ta třetí zhora, ty zavěšené andělky, to byl nějaký pán z Maďarska. Se stánkem stál v té boční uličce V Pražské bráně. A zboží ze čtvrté fotky zase prodávali prodejci z Polska. Takže bohužel, jména nevím.
      Petra

      Vymazat
    2. Chtěla jsem je hledat na fleru.Ale děkuji moc.Tak snad na jaře mi to vyjde..Krásné dny.JP

      Vymazat
  11. Na trzích jsem nikdy nebyla, mám to trochu z ruky, ale díky fotoreportážím ošizená nejsem. Romana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Romčo, třeba to i tobě někdy vyjde. Trhy v Berouně stojí za to. Jen musí člověk počítat s velkým množstvím lidí :)
      Měj se krásně, Petra

      Vymazat
  12. Peťo, krásné trhy, ale do Berouna to mám z ruky. Já jezdím na trhy do Bechyně a také si vždy něco koupím. Jsem zvědavá na Tvé úlovky.
    Přeji příjemné dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, v Bechyni jsem nikdy nebyla. Snad se mi to někdy povede :)
      Měj pěkný den. Petra

      Vymazat
  13. Já byla konečně letos také, sláva. :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Péti,to jsou krásné fotečky,keramika nádherná.Po těch andělkách na zavěšení,jsem už koukala u Monči z kopečku.Hrozně se mi líbí.Taky to mám od nás z ruky,ale třeba někdy,proč ne v Květnu,udělat si hezký výlet,kdoví.Měj se krásně,přeju sluníčkové dny Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, jestli to máte daleko, zkuste si někde zajistit nocleh a spojit to i s výletem po okolí. Berounsko je nádherné, určitě nebudete zklamaní :)
      Měj prima dny, Petra

      Vymazat
  15. Kdo jednou okusí Beroun, pokaždé trpí, když příště nemůže 😉..ale já si na tu nádheru počkám do jara a užiji si opět 😉..moc děkuji za nádhernou reportáž.
    Peti nádherné dny ti přeji.Z🖤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, dovolená uřčitě byla báječná, to tě absence na trzích vůbec mrzet nemusí :)
      Měj se krásně, Petra

      Vymazat
  16. Já to mám úplně stejně, mám to pod kůží, jen je to rok od roku víc a víc hektičtější.
    Jezdíme tam také dvakrát ročně a obdivuji každého, kdo řekne, že odolal.
    Já ale odolala, srazila jsem si prst u nohy o plot a mám nohu fialovou, ještě nyní to bolí jako čert, takže já letos podzimně nehřešila.
    Děkuji za upomínku a hlavně děkuji za fotku, jsi krásná ženská.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simčo, především držím pěsti, ať je noha brzo v pořádku!
      Ty trhy já prostě miluju. Já bych tam jela i za deště :D
      A děkuju za pochvalu :)
      Měj se prima, Petra

      Vymazat
  17. Škoda, že je Beroun pro mě z ruky. Děkuji za inspirativní fotky. Taky bych neodolala.
    Ivana

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za návštěvu blogu i milé komentáře, kterých si velmi vážím.
Mějte se krásně, Petra