čtvrtek 27. září 2018

Srdce od dětí


Tohle betonové srdce osázené sukulenty jsem dostala od mých dětí. Šly se mnou, když jsem se zastavila u výlohy květinářství a obdivovala jsem tu krásnou kombinaci. Za výkladem jich měli několik, různé tvary betonových květináčů, různé rostlinky....
A za pár dní jsem srdíčko dostala jako dárek. 
No řekněte, nejsou zlatí?  Ani netuší jakou radost mi udělaly. Dárkem samozřejmě ano, a velikou. Ale ještě větší tím jací jsou. Všímaví, empatičtí, dobrosrdeční..... Chtěly mě potěšit, udělat radost a to se jim víc než povedlo. 

♥️♥️




A co vy, milé blogerky a přátelé, máte už nějaké plány na nadcházející prodloužený víkend? U nás se koná několik akcí, ani jsme nevěděli, které navštívit. Nakonec ale možná zůstaneme i přes pěkné počasí doma. Chytli jsme nějakého bacila a kromě manžela všichni trochu poleháváme. Vy se mějte krásně a užívejte plnými doušky báječné podzimní dny.


Petra


22 komentářů:

  1. Peti, máš děti s velkým srdcem, ne s tvrdým, betonovým! To jsou chvíle, kdy se zůročily roky dobré výchovy - tvá práce!
    Přeji rychlé uzdraveni! Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Petro, tak ať ti srdce vyžene všechny "moribundusy" z těla, ať je brzy dobře. Děti jsou skvělé, určitě dáreček pomůže.
    Měj se moc hezky a i když budete jenom doma, užijte si volno podle představ.

    OdpovědětVymazat
  3. Věřím, že dárek moc potěšil. A musím řící, že se mi osázené srdce moc líbí (mám ráda netřesky).
    Během prodlouženého víkendu manžel musí nepravidelně do práce, takže uvidíme, jestli se nám povede "utrhnout" čas na nějaký výšlap. Jinak se budu věnovat praní a žehlení (z dovolené jsme přivezli kufr propocených věcí ;-)) a své čajové sbírce, kterou jsem v poslední době zanedbávala a teď jsem si do ní přivezla hromadu čajů, které jsem na koupila na dovolené.
    Doma se brzo uzdravte, ať vám vyjde aspoň nějaká z akcí...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, máš čajovou sbírku? To je zajímavé.... Ukážeš mám ji někdy na blogu?
      Měj se prima, Petra

      Vymazat
  4. Tohle mě vždycky dostane. Když někdo naslouchá, dívá se a pak překvapí. U dětí je to radost dvojnásobná:-). Srdíčko je krásné, netřesky mám moc ráda, určitě bych z něj měla radost také:-).
    Prodloužený víkend chci věnovat posledním restům na zahrádce, dopsat pár rozdělaných článků a ráda bych si někam vyšlápla, alespoň po okolí. Tak uvidíme, co stačím:-).
    Užij si to.
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych taky potřebovala podzimně uklidit zahradu. No, úklid počká....musí :)
      Měj se krásně, Henrietko.
      Petra

      Vymazat
  5. Peti, to je krásne ... srdiečko i povídání ... :)
    Prajem skoré uzdravenie a inak príjemný víkend ... L.

    OdpovědětVymazat
  6. Péti,to je nádhera,děti jsou velmi šikovné,vnímavé.Ještě nevím,co budeme dělat o prodlouženém víkendu,venku už leze sluníčko,tak asi někam ven,nechce se mi sedět v paneláku.Přeju krásný víkend,uzdrav se a děkujeme za krásné fotečky,povídání.Marťa.

    OdpovědětVymazat
  7. Péti, to je nádherný dárek. Já mám víkend nabitý prací. I u nás je spoustu akcí. Ať je ti brzy líp, já už jsem se z toho konečně po dvou týdnech dostala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, přeju ti, ať jsou pro tebe všechny akce zajímavé a příjemné :)
      Petra

      Vymazat
  8. Srdíčko je krásné, musíš být hrdá na své děti, které ti udělaly takovou radost. Přeji ti krásný víkend. Romana😀

    OdpovědětVymazat
  9. Petí, jen se zde uculuji. Krásné. Ale však dobře víš... co člověk vyšle, to se mu vrací... Jsi na ně právem pyšná, jsou zlatíčka.
    Ať jste brzo zase fit.
    Krásné dny
    Katka

    OdpovědětVymazat
  10. Peti srdíčkové srdce máš a je opravdu nádherné. 🖤
    Tví zlatíčka mají srdéčko na správném místě.
    A víkend utekl tak nějak moc rychle.. celé dva dny na zahradě, uklízelo se, sázely se cibulky... A mnoho práce ještě na nás čeká.😉
    Přeji ti, Vám ať bacily brzičko vyženete a je zase fajn.Měj krásný nový týden.Z🖤

    OdpovědětVymazat
  11. Peťo, to Ti děti udělaly opravdovou radost. Jsou pozorné a všímavé a to je super. Osázené srdíčko vypadá skvěle.
    Přeji fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat
  12. Srdce ze srdce darované. Máš skvělé děti. ♥
    Mě bacil konečně opustil, takže jsme si víkend mohli užít. Na procházce, na zahrádce, i do vaření se mi chtělo. :-) Snad vás bacil neskolil a měli jste také krásný víkend.
    Hezké dny přeji, pa.

    OdpovědětVymazat
  13. Je nádherné, i mne by potěšilo.
    Já mám právě tyto dárky moc ráda, protože ten dotyčný, který daruje, se inspiroval tebou. A vnímal tě, což je nesmírně důležité.
    Já jsem cestovala, byla jsem v Benátkách a počasí bylo neskutečné, vlastně celé to bylo neskutečné.

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za návštěvu blogu i milé komentáře, kterých si velmi vážím.
Mějte se krásně, Petra