čtvrtek 12. dubna 2018

Želví probuzení ze zimního spánku

Krásný večer vám všem!

Nevím jak je to u vás, ale u nás si jaro naplno užívají už i ty naše želví holky. Ještě nedávno spaly ve sklepě, dřímaly tam několik měsíců, ale teď už nastavují krunýře sluníčku a vyhřívají se jak jen to jde.



Máme je už 8 let. Původně jsme mysleli, že to bude kluk a holka. Ale po několika letech se ukázalo, že máme holky dvě :) No odchovávat malé jsme v plánu neměli, tak nám to vlastně ani trochu nevadilo.


Jinak dnes jsem na zahradě objevila první kvítky jahod. Na ty už se vysloveně těšíme. U nás téměř ani nestíhají dozrávat. Loni jsem koupila nové, stále plodící do truhlíku. A byla to výborná volba. Jahody jsme měli celé léto, vlastně až do pozdního podzimu.



Je to úžasné.... Už se zase vracím domů až opravdu večer.  Ta zahrada mi přes zimu opravdu chyběla :)

Mějte se báječně!

Petra




18 komentářů:

  1. Peťo, želvičky jsou nádherné a v trávě jim to opravdu sluší. :o) Jahody mi letos asi vymrzly, jen některé mají srdíčka, ale květy tedy ani náhodou. Na zahradu se už také moc těším, jako každé jaro nevím, co udělat dřív. :O)
    Přeji krásné dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, já jsem je měla přes zimu v květináčích ve skleníku, tak jsou trochu urychlené. Ale počkej, teď už půjdou i u tebe ☺
      Měj se krásně , Petra

      Vymazat
  2. Péťo, to jsou krásné slečny a v té trávě kouzelné fotky. Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, koukala jsem, že jsou želvy docela fotogenické ☺
      Krásné dny, Petra

      Vymazat
  3. Krásné želvičky! Taky jsem moc ráda už zase na zahradě. Sice to u nás ještě není v takovém rozpuku jak to tady u někoho vidím, ale už je to OK. I když dnes se předpověď počasí vyplnila a je zataženo a poprchává.
    Dnes mi to nevadí, alespoň mne to ven nebude lákat, mám docela dost činnosti v domě.
    Měj se hezky a pěkný víkend přeji!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, u nás už dnes taky sprchlo. Taky už to bylo zapotřebí. Všude bylo sucho až moc.
      Měj se pěkně, Petra

      Vymazat
  4. Jéj, vy máte korytnačky...Na záhradu sa teším rovnako, počasie je zatiaľ priam exkluzívne, len toho času keby bolo viac. Jahôdky mi ešte nekvitnú, ale zdá sa , že prezimovali celkom dobre, tak uvidíme aká bude úroda. Prajem pekné jarné dni.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni, my máme jahody maličko urychlené. Měla jsem je přes zimu ve skleníku i s květináči a byly tam až do teď. Tak jsou maličko napřed :)
      Měj se prima, Petra

      Vymazat
  5. Jé želvy :-)
    Pamatuji se, jako dítě měla želvu sousedka a já jí tam chodila obdivovat !
    A zahrada ta mě fascinuje každý den, jak vše závratnou rychlostí kvete a roste před očima :-)
    Krásný víkend!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, přesně tak, teď je zahrada v tak maximální fázi růstu, že je to vidět každý den. Tohle období naprosto miluju!!
      Měj se krásně, Petra

      Vymazat
  6. A že vypadají, holky, odpočatě. :-)
    Krásné fotky.
    Měj hezký víkend! Pa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bodejď, po těch 4 a půl měsících spánku.....jako Šípkové Růženky ☺
      Dý, měj se krásně, Petra

      Vymazat
  7. Když jsem byla malá holka, měli jsme tři želvy na zahradě a pravidelně je nosili sousedi ze širokého okolí, jednou mi dokonce spolužačka doneslo jednu želví holku do školy a paní učitelka duševně nevydržela , chodila nám po třídě a všichni místo výuky se věnovali želvě. Musela jsem jí odnést domů, abychom nerušily výuku.
    Krásné fotky, fakt voní jarem.
    Krásný víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takže jsi byla vlastně želví záchranářka ☺
      Simčo, krásný den! Petra

      Vymazat
  8. Kdepak, ony byly všechny tři naše, ale byly to chronické útěkářky...

    OdpovědětVymazat
  9. Peti, naprosto chápu - lidi i želvy! Jaro je tady a asi není nikdo, kdo by ho nevítal s nadšením! jen včera po dni na zahradě jsem byla tak nějak hotová :o)
    Měj krásnou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, to mi povídej. Kdybys viděla naše pondělní rána! Po víkendu jsme vždy naprosto zničení :) Dcera mi tuhle povídá: "A mami, nemělo by to být obráceně...že byste si měli o víkendu odpočinout?" No Helenko, řekni sama, copak to při takovém počasí a zahradě jde? :)
      Měj se moc hezky, Petra

      Vymazat

Děkuji vám za návštěvu blogu i milé komentáře, kterých si velmi vážím.
Mějte se krásně, Petra