úterý 23. října 2018

Splašené nůžky

Vážení, moc vás zdravím z Plzně!

Máte rádi divadlo? Já ano. Chodím do něj pravidelně, máme totiž s dcerou předplatné. V Plzni se dá vybrat z několika možností: podle žánrů, zaměření, divadelní budovy.... my máme Klub mladého diváka. Mezi představeními míváme jak činohru, tak i operu, balet..., ještě nás čeká např. Labutí jezero, Sluha dvou pánů, West Side Story.... Samé pěkné kousky, už se moc těším :)

Tentokrát jsme ale vyrazili mimo naše abonmá, a to do kabaretního divadla Pluto. Detektivní komedii Splašené nůžky možná někteří znáte. A vám, kteří ještě ne, mohu jen doporučit. Hra vtáhne diváka do děje, a to doslova. Publikum totiž zasahuje aktivně do hry a rozuzlení celého komediálně detektivního kousku závisí právě na divácích. A kromě toho, je to veliká legrace. My odcházeli z divadla a bolela nás pusa i břicho od smíchu. A Lukáš Langmajer v roli detektiva byl skvělý. A nejen on :)



Během představení jsem nefotila, všechny fotky, které tu vidíte jsou přímo ze stránek divadla.



A co vy? Máte raději divadlo nebo kino? Nebo si užíváte s chutí obojí?

Mějte krásný den!
Petra
🖤


21 komentářů:

  1. Peti, u nás (Východočeské divadlo Pardubice) se hra jmenuje Bláznivé nůžky, taky ji režíroval Petr Novotný, byla několikrát nejlepší hrou sezóny a hraje se bez přestávky už 11 let. Jak by řekl pan Werich, je to prostě sranda :o)
    Měj hezký den, Helena

    PS: A k tvé otázce - víc asi chodíme (jezdíme) do divadla, hlavně do Prahy. Byli jsme roky členy filmového klubu, ale to před kiny ještě nebyla ta předpona - multi...
    Pa, H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, Helenko, multi to válcují a malá kina nemají šanci. My sem tam i kino navštívíme, ale dost si vybíráme, na co půjdeme :)
      Měj se prima, Petra

      Vymazat
  2. Já jsem na oboje ... se Sofinkou nyní chodím do kina, ale za měsíc spolu jdeme poprvé do divadla Bez zábradlí na Maxipsa Fíka.
    Jinak chodí hodně často, zrovna v neděli jsme byly s dcerou na Patrikovi Hartlovi ve Studiu Dva.
    A tuto neděli jdu na další kousek, tož jsem v divadle pořád....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simčo, ať se Sofince líbí, určitě bude nadšená :)
      Hezké dny, Petra

      Vymazat
  3. Já se musím se studem přiznat, že v poslední době chodím do divadla pramálo .-(. Nějak jsem zlenivěla a když přijdu utahaná z práce domů, už se mi nikam nechce ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, taky mám dny, kdy se mi opravdu už nikam nechce... Leda si jen tak zalést s knížkou do postele :)

      Vymazat
  4. Ja do divadla chodím veľmi rada i keď nie veľmi často ... Musím totiž za divadlom cestovať. Ale návšteva predstavenia je potom pre mňa väčším sviatkom ... :)
    Peti, maj sa dobre ... L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Laury, ona se ta cesta vyplatí, viď. Divadlo je zážitek i sám o sobě :)

      Vymazat
  5. Jé, tuhle hru znám a je boží! Já byla včera na představení Hrdinové ( Kostka, Vladyka, Satoranský) a mám polechtanou bránici asi tak na půl roku dopředu, jak jsme se nasmáli. Měj se krásně! Romana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Romčo, kouknu, jestli ji nebudou dávat i u nás. Díky za tip :)
      Měj se prima, Petra

      Vymazat
  6. Péti, u nás žijeme divadlem odjakživa. V kině jsme nebyli už dlouho a vždy, když si řekneme, že půjdeme, zrovna nenajdeme nic, co by nám stálo za to se do kina vypravit. Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My kino, Marti, dáváme taky sporadicky. Ale třeba 2x do roka ano :)
      Měj pěkný den, Petra

      Vymazat
  7. Do divadla chodím a moc ráda, ale je to o četnosti zájezdových představení k nám. Jinak musím za divadlem jet. Do kina už chodím méně. Kdysi nebyla neděle bez podvečerního kina.
    Hezký den,Petro!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, já si, coby dítě ještě předrevoluční, pamatuji pravidelná sobotní poobědová promítání pro děti. Díky za připomenutí, úplně jsem na to zapomněla :)
      Měj se prima, Petra

      Vymazat
  8. Jednoznačne divadlo...a hlavne muzikály, tie priam milujem. Pekný deň.

    OdpovědětVymazat
  9. Když jsem ještě chodívala do divadla, hrálo se tohle představení v Pardubicích jako "Bláznivé nůžky" (http://www.vcd.cz/inscenace/blaznive-nuzky). Bylo to super, všichni naprosto skvělí - herci i publikum. Ale nevěděla jsem, že se ještě hraje, jak píše Helča. :-) Teď už do divadla zajdeme maximálně jednou za rok, když náhodou chytneme lístky na Kunětickou horu. Když plánujeme, co podnikneme, nějak mě divadlo nenapadne...
    Měj fajn dny, pa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dý, my tu máme divadlo skoro u nosu. Pravda je, že jen tak koupit lístky už skoro nejde. Člověk je musí kupovat dlouho dopředu, na poslední chvilku nejsou.
      Měj se hezky, Petra

      Vymazat
  10. Miluji divadlo. Pro nás s manželem je to zároveň symbolické. Seznámili jsme se v divadle. Musím se podívat, kde bych to představení mohla vidět.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, to vy vlastně chodíte do divadla minimálně 1x do roka, na výročí ;)

      Vymazat
  11. Péťo divadlo u nás hraje prim, v kině jsem nebyla léta letoucí. Během zimy mám občas chuť do kina zajet (místní je již roky zavřené), ale nikdy nenajdeme zrovna film, který by nás nalákal.
    I do divadla musíme zajet do vedlejších měst, kam jezdí zájezdová představení. Jen mi čím dál víc vadí nekultura v oblékání některých návštěvníků, to je tragédie. Pro mne je návštěva divadla vždy velkých zážitek.
    Ála

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za návštěvu blogu i milé komentáře, kterých si velmi vážím.
Mějte se krásně, Petra