úterý 16. října 2018

Zpět do léta

Moc vás všechny zdravím!

Včera jsem si dělala pořádek ve fotografiích letošního léta. Přes prázdniny, díky častějším výletům a různým akcím, fotím víc a občas nestíhám fotky třídit. A včera jsem měla chvilku, tak jsem se na to vrhla. A při té příležitosti jsem zjistila, že jsem na blog zapomněla dát příspěvek z naší dovolené na Pálavě. Nechápu to. Naše nej dovolená a já ji na blogu zazdím ☺️ Cestu tam jsme si zpříjemnili návštěvou Tábora, Telče a Třebíče, to už jsem vám tu psala. I o návštěvě vily Tugendhat jsem se tu zmínila. Ale na náš týdenní pobyt tu nějak nedošlo. Tak přijměte alespoň teď pozvání a s pár fotkami se se mnou vraťte do srpnových dnů na jižní Moravě:

Bylo tam krásně. Druhá půlka prázdnin už byla plná burčáku, vinohrady se prohýbaly pod tíhou sladkých hroznů. Jen je utrhnout.... :)


Takové výhledy jsme měli z "našeho" sklípku, kde jsme byli ubytováni.
 

Ač bylo i během naší dovolené neskutečné horko, navštívili jsme opět mnoho míst, mimojiné zahrady mikulovkého zámku. Shodou okolností to byl jediný den, kdy bylo trošku pod mrakem...




Vyrazili jsme i do Valtic, mimo jiné i na prohlídku divadla. 




No a Kolonádu na Reistně, tu já vynechat nemůžu. Ty výhledy z ní..... Na Pálavě jsem už byla mnohokrát a vždy si k ní zajdu. To je moje srdeční záležitost. Pokaždé si sedneme do trávy pod ní, do stínu stromů a jen tak si sedíme. To je moje nabíjecí místo :). Škoda, že ho mám tak daleko, téměř přes celou republiku. 

Taky máte nějaké místečko, které je vašemu srdci nějak blízké, ani nevíte proč?

Mějte se prima,

Petra






31 komentářů:

  1. To by byla škoda, ochudit nás o takovou krásu:-)
    Mám více oblíbených a srdci blízkých míst:)...ráda se tam vracím. Něco mě tam stále táhne.

    OdpovědětVymazat
  2. Peti, nádhera! Dobře, že si fotografie zveřejnila, jsou nádherné! Pálava ta prostě nezklame.
    Přeji krásný večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pálavu zažívám každý rok, někdy i 2x. A máš pravdu, nezklamala nikdy. Pálavu miluju :)
      Helenko, pěkné dny ti přeju.
      Petra

      Vymazat
  3. Krásné fotky. Doufám, že se ti v našem kraji líbilo. Ten pohled na Svatý kopeček mi připomněl ranní vstávání, ještě v dobách, kdy jsem v Mikulově bydlela. Z ložnice bylo vidět na kopeček z obýváku na zámek. Pohodový týden.

    OdpovědětVymazat
  4. Péti, krásné fotky mého rodného kraje. Díky a měj hezký večer.

    OdpovědětVymazat
  5. Péti, nádherné fotky, úžasné místo. Tuto část Moravy jsme ještě nenavštívili, ale moc si to přeji, je tam opravdu krásně. Soudím, dle fotek. :o)
    Já se moc ráda vracím na Vydru, to je moje srdcovka.
    Přeji příjemný večer. D.

    OdpovědětVymazat
  6. Ráda jsem přijala tvé pozvání a nakoukla s tebou na Pálavu (víš, že jsem tam ještě nebyla?)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, třeba se vám někdy povede udělat si tam výlet. Řekla bych, že poslední roky je Pálava už docela mezi turisty "profláknutá" a je jich tam čím dál víc. Zřejmě tomu pomohl i film Bobule a pak seriál z tohoto prostředí. Ale stojí to za to :)

      Vymazat
  7. Nemám s tím vůbec problém, včera jsem odpoledne chodila na zahradě v žabkách a v tílku, jedla k tomu melouna a slunce mne rozmazlovalo na maximum, takže tvůj pelmel letních fotek se hodí a je na místě. Tvá putování jsou inspirativní a tvé fotky ... však víš, jsem do nich zamilovaná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Letošní podzim je neskutečný :) To teplíčko a sluníčko taky můžu :)

      Vymazat
  8. To je dobre, že si si spomenula na tieto fotky, lebo by bola veľká škoda ich nevidieť. Nádherné zábery a zrejme ešte krajšie spomienky na leto.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni, vzpomínáme často. Máme rádi víno a pravidelně si skleničku dáváme. To jsme pak hned na Moravě :) Já jsem i při nákupu vína moravákům věrná :)

      Vymazat
  9. Krásné fotky. Je dobře, že jsi nám je sem dala.
    Hezké dny, Petro!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  10. Moc pěkné fotky, Péťo. Čiší z nich ta pálavská atmosféra, kterou znám jen z fotografií.
    Zámek v Mikulově má zřejmě úžasné zahrady, budeme tam muset vyrazit... :-)
    Krásné dny přeji, pa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dý, jestli jste jestě nikdy na Pálavě nebyli, vyražte tam. Mikulov, Lednice, lednicko-valtický areál, vinohrady.... je to prostě nádherný kraj, který stojí za to :)

      Vymazat
  11. Petro, Pálava prostě nikdy nezklame !
    My na Pálavě před 3 lety byli na dovolené poprvé a od té doby musíme zajet alespoň na prodloužený víkend každým rokem :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, my se taky každoročně vracíme. Někdy i dvakrát :) Je to jako závislost, viď :)

      Vymazat
  12. Péti,opravdu krásné fotky.My jsme letos navštívili Lednici,krásný zámek,nádherné zahrady,bylo sice hrozné horko,ale prošli jsme to celé,vystoupali jsme na Minaret,prostě krása.Je fajn,že jsi sem dala Tvé fotečky,bylo by škoda je nevidět.Krásné dny Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, Lednice je nádherná, to jste si určitě užili :) Byli jste se podívat i ve skleníku?
      Měj pěkné dny, Petra

      Vymazat
  13. Peti po nedávné cestě s Bydlikem mohu říci .. nádherná,srdíčková Pálava. Je tak kouzelná,a už teď se těším až se tam opět vrátím.Moc děkuji za nádherné připomenutí.
    Krásné dny ti přeji.Z🖤

    OdpovědětVymazat
  14. Pálavu jsem Peťo poznala letos na jaře a v září jsem tam musela znovu. Je to opravdu nádherný kraj, kde zjistíš, kam až lidské oko dokáže dohlédnout. Tvoje fotky jsou dokonalé, Svatý kopeček mě nikdy neomrzí. Jo, a příště musím do Valtic...:-).
    Jindra

    OdpovědětVymazat
  15. Peti, južná Morava je tak krásna ... Kedysi som navštívila Mikulov, Znojmo,Vranovskú priehradu ... a veľmi rada na tie výlety spomínam ... Aj z tvojich fotiek sála pokoj a dovolenková pohoda ... Ja veľmi rada chodím do Kremnice ... malého, historického mestečka v horách ... a ešte do Banskej Štiavnice, ktorá je tiež neďaleko ... Prajem ti pekné dni ... L.

    OdpovědětVymazat
  16. Péťo, krásné fotky - nadchla jsi mne. Příští rok mé kroky míří na Pálavu.
    Měj se moc hezky. Iva

    OdpovědětVymazat
  17. Jižní Morava je nádherná, vždy se tam rádi vracíme, i kdyby jen na dva dny :) Moc pěkné fotky :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za návštěvu blogu i milé komentáře, kterých si velmi vážím.
Mějte se krásně, Petra