neděle 11. února 2018

Písaři

Ani našemu domu se epidemie chřipky a viróz nevyhnula. Takže ležím, liji do sebe litry čaje,  užívám lichořeřišnici a "dračí krev". Na víkend jsem měla tolik plánů,  ale všechny jsem musela odložit. No, co nedělám......


A abych se nenudila, tak jsem mezi spaní a knížky přidala i seriál Byli jednou dva písaři. Pamatujete? Já už ho neviděla ani nepamatuju. Humor tohohle seriálu fakt miluju. A páni herci nemají chybu. Nevím...čím jsem starší, tím víc se vracím ke starým, ale osvědčeným kouskům. A nejen ve filmech. 



Držím palce, ať se vám nemoci vyhýbají. 
Užije si pěkný zbytek víkendu a mějte hezky start v novém týdnu!

Petra





4 komentáře:

  1. Peťka, prajem rýchle uzdravenie. Je to fakt nepríjemné, keď nám choroba nečakane naruší plány, ale je to aj signál, že telo si potrebuje oddýchnuť. Ten seriál nepoznám, ale herecké obsadenie je vynikajúce, takže určite je na čo pozerať. Musím si ho niekde vyhľadať. Tak pekne lež, oddychuj, čítaj a pozeraj niečo pekné, aby choroba čím skôr odišla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ti děkuju, Moni. Dneska už je to o trošku lepší. :) Čaj s medem dělá divy! Pěkný den. Petra

      Vymazat
  2. Peti, přeji rychlé uzdravení! U nás zatím odoláváme...
    A Písaři - jeden z mých nejoblíbenějších televizních seriálů. Ten inteligentní humor, ta lehkost, s jakou si oba pánové (a nejen oni) prováděli všechny ty blbiny, to se mi nikdy neomrzí! Jsi opravdu v dobré společnosti.
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, seriál beru jako součást léčby. Ne nadarmo se říká, že smích léčí :)
      Držte se, ať nemocím odoláváte i nadále.
      Pěkný den!
      Petra

      Vymazat

Děkuji vám za návštěvu blogu i milé komentáře, kterých si velmi vážím.
Mějte se krásně, Petra