úterý 13. února 2018

Sova a sáčky

Mám opravdu šikovnou sousedku. Tohle není moje práce, ale její. Šití má jako koníček a nebylo to poprvé, kdy jsem od ní dostala něco ušitého jako dárek. Naposledy tuhle krásnou sovičku. Udělala mi opravdu radost a zabydlela se u nás okamžitě. Posedává na květinovém stolku, no je to vlastně židlička z Ikea, ale kytkám taky sluší :)




Sovička hlídá i můj rýmovník. ...ten teď docela potřebuju :)



Kromě sovičky mi sousedka doplnila ještě "sbírku" plátěných sáčků. V domácnosti je na potraviny používám moc ráda....na chleba, rohlíky, zkrátka na jakékoliv pečivo.  Nerada na něj používám igelitový sáček, uchovávám ho právě v těch plátěných.  Tak jako dřív měly naše babičky....v plátěné utěrce. Jen já už mám ušité přímo sáčky. Nám takhle zabalený chléb chutná o moc víc a není hned druhý den gumový.  Slabší sáčky mám třeba i na sušení rohlíků na strouhanku nebo na houby.








To mám hodnou a šikovnou sousedku, že?!!
Zdeni, diky!

Mějte se všichni moc hezky!

Petra



8 komentářů:

  1. Tak, Peťka, takúto susedku si dobre opatruj :-). Sovička je úžasná a tie pytlíky úplne že super. Už som ich pozerala aj na tvojom instagrame.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Moni, sousedku mám moc ráda, je skvělá....je to skoro taková moje druhá mamka :) Měj se moc pěkně. Petra

      Vymazat
  2. Dobré sousedky si člověk musí hýčkat! Něco o tom vím!
    Peti, dostala si moc krásné dárečky, taky nemám ráda pečivo v igelitu.
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Ta sovička je kouzelná. Kdyby byla těžká, uměla bych si ji představit i jako zarážku na dveře.
    Posílám sousedce pochvalu. :-)
    Pa pa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sousedce vyřídím :) A s nějakým závažím, to je super nápad...zkusím jí to navrhnout :)
      Měj se krásně, Petra

      Vymazat
  4. Tiez sa mi sovicka paci... je uzasna a brecuska tiez... Ja mam chlieb zabaleny len v lanovej utierke... Ale mam po svokre rucne tkane lanove plachty ... z nich si urobim vrecuska. Uz som o tom uvazovala, tvoje fotky ma nakopli k cinom.. Petka prajem peknu sobotu... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lauri, ať se povedou! I když ty jsi moc šikovná a na co sáhneš, to se ti vydaří :)
      Krásný den!! Petra

      Vymazat

Děkuji vám za návštěvu blogu i milé komentáře, kterých si velmi vážím.
Mějte se krásně, Petra