pátek 16. února 2018

Znovu do práce....

Sice ne úplně obvykle, po nemoci zrovna v pátek, ale už jsem dneska do práce šla. Měla jsem tam několik restů,  které jsem nechtěla přetahovat do dalšího týdne. Ale alespoň jsem si ten pracovní den zkrátila a domu jsem se dostala ještě za krásného slunečného počasí. Jenže.....než jsem došla domů, měla jsem cestu okolo zahradnictví. Já už tam nesmím chodit :) Je vám doufám jasné, jak to dopadlo? Nikdy neodejdu jen s jednou kytkou. Dneska to byly 3 petrklíče a 3 macešky.









Nejsem schopná už tomu ataku jarního počasí odolat. Svítí  nám tu sluníčko už několik dní po sobě.  V noci sice napadly asi 3 cm sněhu, ale odpoledne tu nebyla ani vločka. Takže zimní osazení venkovního kameninového koryta u vchodových dveří dostane vale a pomalu ho vyměním za jarní. Macešky to venku určitě zvládnou...... Já vím, je teprve únor.....Ale za chvilku bude březen, to už je do jara "za pár "  No ne?!! 😊

PS:
Na facebooku jsem nedávno slíbila, že vyfotím i tu naši "sekvoji".  Mili,  tady je. Je to fíkovník drobnolistý neboli fikus benjamin. Letitý, už mnohokrát zkracovaný.......je to náš obřík. 


Mějte všichni krásný nadcházející víkend!

Petra 





10 komentářů:

  1. Děkuji za návštěvu na mém blogu Petro.
    Já zatím domu nosím jenom tulipány, ale je mi jasné, že za pár dnů už to budou také petrklíče. Kdo by té barevné kráse odolal, že?
    Přeji krásný víkend.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, i já děkuju, že jsi sem nakoukla. A k těm květinkám.....to je pohlazení po duši. To my ženy tak prostě máme asi nastavené, viď :)
      Měj se moc krásně!
      Petra

      Vymazat
  2. Primulky, jsou prostě nádhery... Potěší sice doma jenom chvilku, ale kdo by odolal...
    Jak tohle já znám :o)...
    Krásné únorové dny. H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš Hani pravdu, dlouho nevydrží, bohužel. Ale teď opravdu domov rozjasní :)
      Doufám, že je ti už alespoň o trošku lépe :)
      Měj se moc hezky, Petra

      Vymazat
  3. Benjamín je obdivuhodný, můj opadává. Také se těším až koupím první jarní kytičky, kolem zahradnictví nechodím, ale cestu si tam po nemoci plánuji.
    Petro, krásnou sobotu přeji. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jani, nám přes zimu taky sem tam nějaký lístek shodí. Ale není to taková hrůza. Pravda je, že je přímo u jižního okna, vlastně celé, 1,5 metrů široké okno je jeho. Takže světla má hooooodně :)
      Přeju brzké uzdravení!
      Petra

      Vymazat
  4. Maceška má pro mě zvláštní význam, babička mi říkávala, že jsou to víly, které v noci ožívají, proto jsou tak krásné ♥ Vždycky když je vidím, tak si na ni vzpomenu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, je zvláštní, jak máme milované osoby, které už nemůžeme vídat, ale rádi bychom, s něčím krásným spojené, viď?!! Stačí drobnost.....malinká věc, vůně, pár tónů oblíbené melodie nebo i jen jedno konkrétní slovo, a máme je před očima, v našem srdci, jak kdyby nikdy neodešli. Já na svojí babičku taky často vzpomínám. Čím jsem starší, tím víc mi chybí. Ach jo :(
      Měj se moc hezky! A děkuju za návštěvu blogu.
      Petra

      Vymazat
  5. Peti, jak ti rozumím! Vždycky jdu koupit někomu kytku a nesu něco i pro sebe :o)
    Fíkus je skutečně impozantní, je vidět, že to s kytkama umíš!
    Měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, zdravím tě! Kytky prostě miluju a neznám snad ženu, která ne :) Máme to někde asi geneticky zakodóvané už od narození, viď :D
      Měj se moc krásně, Petra

      Vymazat

Děkuji vám za návštěvu blogu i milé komentáře, kterých si velmi vážím.
Mějte se krásně, Petra