neděle 25. října 2020

Strom z růženínu


Krásný den, přátelé,
moc vás všechny zdravím ツ

Po delší době jsem se pustila do výroby drátovaného stromu života.  Tentokrát z růženínu. Měla jsem  tu kamínky už asi rok, ale nějak nebyla ta správná chvíle.... až teď. Během dvou večerů, při poslechu přednášek. Ne vždy to jde, někdy se člověk na učivo musí pekelně soustředit a video sledovat i očima, ale teď jsem se věnovala předmětu, který je mi blízký, základy znám, tak jsem mohla zaměstnat ruce něčím jiným ツ









Strom už doma nemám. Dala jsem ho kamarádce Silvě, se kterou se známe už od prváku střední školy. Skoro 30let. Letí to strašně ツ 
Co vy? Ač dlouhá léta ze školy, vídáte se pravidelně s někým, kdo s vámi sdílel lavici, třídu?  Já jsem ráda, že jsme se Silvou přátelství udržely takhle dlouho.  Je to fajn.... že kromě běžných starostí i radostí, o kterých si povídáme, se občas zasmějeme při vzpomínce na studentské vylomeniny, lásky, zklamání i na dnes úsměvnou "těžkost" našich tehdejších let.

Mějte prima dny, opatrujte se! 


Petra




43 komentářů:

  1. Krásná povedená práce.
    Vídám se se spolužačkou ze střední ...už 37 let po maturitě )
    Neuvěřitelné)))

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné to je!
    Vídám se s kamarádkou od školních let ze základní školy, tenkrát ZDŠ. Jsem líná, zrovna teď počítat,kolik že je to roků :-), Ale hodně jich je.
    Hezké dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Péti, ten je ale nádherný. Růženín je můj oblíbený kámen a strom z něj vypadá dokonale. Věřím, že spolužačka z něj měla radost. :o) S jednou svojí spolužačkou se občas navštěvujeme, ale času je málo, tak je to jen párkrát do roka. A to téměř doslova. :o)
    Přeji krásný týden. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, i párkrát do roka člověku stačí k myšlence, že tam někde ta kdysi tak blízká osoba je :)
      Měj prima dny a děkuju za pochvalu :)

      Vymazat
  4. Tak to je nádhera. Kamarádku strom určitě potěšil 8-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eliss, moc děkuju :) Radost byla, to musím přiznat :) A tím pádem jsem měla radost i já :)
      Měj prima dny, P.

      Vymazat
  5. Petro,to je překrásná práce.Moc se mi líbí,jsi šikovná.Tohle bych nesvedla.Kamarádka bude mít radost.
    Kamarádku mám ze základní školy,ale je nás více,šest děvčat a občas se scházíme.V životě jsem měla štěstí na bezva děvčata,jak v dětství,tak i v práci.Tak to má být.
    Petro,měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, my jsme dohromady čtyřka. Ale přeci jen, jedna je mému srdci o něco bližší :)
      Měj prima dny, Petra

      Vymazat
  6. Je nádherný!!! Naše cesty (myšleno mne a mých dvou ♥, co jsme spolu prošly celý víceletý gympl, vysoké, první a pak další a další strasti dospělých) se před několika lety rozešly. Ani nevím, kdo na tom měl vinu, nejspíš každá trochu...prostě se to tak stalo. Mrzelo mne to. Moc. A víte co? Až jsem to v sobě přijala a nechala to plynout, věci se daly do pohybu. A v té zarostlé trávě se znovu objevuje pěšinka. Sice úzká, ale bezpečná. Je tam! :-)
    Ať se máte dobře.

    L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je krásně napsané. Luci, držím palce, ať ta cestička vede dál :)

      Vymazat
  7. Peti,
    strom z ruženínu je nádherný, krásny a jedinečný a taká je určite aj Tvoja kamaarátka. Mám veľmi rada ruženín, niečo ma k nemu priťahuje :)
    Príjemné učenie a fajn týždeň Ti prajem,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženín je kámen srdce, lásky, uzdravování :) Třeba to tě k němu přitahuje :)

      Vymazat
  8. Péti, krásné tvoření. Měj pěkný nový týden.

    OdpovědětVymazat
  9. Peti, moc krásný dárek! Růženín mám hodně ráda, ráda se kamínků dotýkám, chodila bych si tvůj strom hladit :o)
    Ano, pár přátelství přetrvá desítky let - třeba Renata, spolužačka ze základy, sestřička v nemocnici, teď na ní hodně myslím...
    Měj pokud možno hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, ráda se dotýkáš kamenů, především těch léčivých? Já taky. A moc. Miluju tu jejich hladkost, energii.... teplo, které jim má ruka předá a které se mi pak vrací zpět :)

      Vymazat
  10. Stromek je úžasný!
    U nás jsme byli špatný kolektiv jak na základní, tak na střední škole. Nepořádají se ani srazy, jen ze střední si občas napíšu se spolužačkou, co se mnou seděla v lavici. Na FB jsem v kontaktu s několika spolužačkami ze základní školy a kamarádkami ze sídliště, je fajn si zavzpomínat :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, u nás je to se základkou taky tak. Sraz jsme měli za těch 30 let snad 2x. Ale střední, to je něco jiného, vídáme se každý rok. Tedy vyjma toho letošního, to nám covid trochu zarazil. Tak snad se povede ten příští :)

      Vymazat
  11. Úžasná práce. Mám doma podobný dárek, který jsem dostala od jedné milé blogerky Inky. Mám kamarádku ze střední školy, ale nebydlíme v jednom městě, takže se nevídáme tak často, jak bychom si přály.
    Avšak s jednou kamarádkou se vídám již 41 let, od doby, kdy se narodil můj nejstarší syn a jí také. Jezdily jsme po sídlišti s kočárky, seznámily se a už je to tolik let :-).
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, tak to je vlastně už takové životní přátelství....léty prověřené, trvalé, pevné.

      Vymazat
  12. Přiznám se, já na to drátkování moc nejsem, ale z tohoto jsem si sedla na prdel.
    Je to jemné, efektní, dokonalé. Tleskám a nahlas.
    Ze školy se s nikým nestýkám, ale stále se scházím s kolegyní z interny, od roku 1985. Takže skutečně dlouho a vážím si toho. Je nesmírně zajímavé, že si máme stále o čem povídat, jsme stejně prdlé jako když jsme sloužily a vzájemně jsme si pomáhaly umývat ležící pacienty a pevně doufám, že tohle nikdy neskončí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simčo, to je přesně ono....máte si co povídat, protože se znáte léta a protože jste toho už společně dost prožily. A to mám i já se Silvou. Takový pěkný pevný základ :o)

      Vymazat
  13. Petro, to tedy koukám, jak jsi šikovná. Je nádherný.
    Krásný večer. Jitka

    OdpovědětVymazat
  14. Péti,moc krásné,jsi fakt šikovná.Hezký den.Marťa.

    OdpovědětVymazat
  15. Ten je nádherný! :) Působí úžasně rozkvetele... vypadá skoro jako sakura na jaře! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andělko, a víš, že jsem měla s tou sakurou stejnou myšlenku? Moc ti děkuju za pochvalu :)
      Měj prima dny, Petra
      PS: máš překrásné jméno :)

      Vymazat
  16. Zdravím a obdivuji Tvoji práci. Je to nádherné tvoření. Moc se mi strom líbí. Přeji Ti krásné dny a opatruj se.

    OdpovědětVymazat
  17. Petro, krásné práce! Kamarádce určitě udělal dárek radost :) ... je moc fajn, že jste přátelství udržely i po skončení školy ... také mám skvělou kámošku, se kterou jsme od prváku střední školy sdílely jednu lavici a kamarádíme se doteď :) Přeji Ti pěkné a hlavně zdravé podzimní dny, M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majunko, já se Silvou seděla právě taky v lavici. Od druháku pak až do konce střední. Je to fajn baba :o)
      Měj prima dny, Petra

      Vymazat
  18. Překrásný, Petí. Ten se ti tedy povedl. Ten musí ale dělat radost.
    Jsi šikulka!
    Prima dny
    K.

    OdpovědětVymazat
  19. Peti ten je teda parádny.
    S pozdravom Lenka

    OdpovědětVymazat
  20. Fakt krásné. Vypadá to jako moc hezký strom života. Kdysi jsem jeden podobný dostal k Vánocům od bývalé kolegyně, taky z růženínu a z drátků. Hrozně mě to tenkrát zaujalo. Já bych na to se svými medvědími tlapami nervy neměl, ale ona si s tím poradila fakt fenomenálně. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za návštěvu blogu i milé komentáře, kterých si velmi vážím.
Mějte se krásně, Petra